its me!!!!

its me!!!!

Jom Tengok Ada Apa Di Sini??

Saturday 15 August 2015

Raya Di Office Pulak

Assalamualaikum dunia!!!!
Ini baru betol-betol punya bersawang nak cuci pon payah dah ni 
Dah lama tak mengupdate payah nau nau nak menaip
asai taip padam asai taip padam
kemahiran mengarang dah terjejas terok
bayangkanlah laptop siap simpan dalam laci langsung aku tak on
actually banyak benda yang berlaku kat aku
InsyaALLAH akan aku update nanti walaupun lambat ewaaahhh
antaranya trip ke hong kong, trip ke phuket jugak trip ke sabah
citer singapore pon ke laut oiiiiii  hahahahaha
  
Ok sementara syawal masih ada
Meh nak update sambutan raya kat ofis pulak
selalu pegi keja kena pakai uniform memang sememeh giler arrr
lipstik pon tak penah pakai  kot...so bayangkanlah!!!
so bila setahun sekali ada jamuan raya nih best la kan
boleh melaram lebih sket walo tak lebih mana pon
bila pikir pasal baju raya nih orang pompuan memang paling over
boleh pening ooo nak pikir baju apa nak pakai
padahal dalam almari dah penoh sendat
termasukla aku!!! sebenarnya kalo baju raya yg aku hantar kat tailor
tu siap should be no problem la kan
tapi bayangkanlah 4 pasang aku hantar sepasang pon tak siap
haruslaaaa aku pening kan!!! mujur ada adik-adik yg satu size
pinjam jer lah setel satu masalah!!!


on the same day school ihsan pon ada buat jamuan raya jugak
so pepagi lagi aku dah kejutkan dia awal sket la dari hari biasa
mujur mood dia bagus... senang sikit nak bersiap
hensem la anak mama pakai baju melayu bersampin cuma capal
jer tertinggal kat kampung...huhuhuu


gambar ni ambil awal pagi
harus la muka aku sembap tak menyempat nak touch up pon


haaaaa gambar ni korang sendiri dah boleh teka pagi ke petang????


Jamuan raya ni untuk staff jer bukan untuk orang luar
alhamdulillah makanan semua sedap-sedap
ada mee kari satay lemang rendang lontong
semua aku makan siap tapau lagi weiiiii
memang feel habis bila dapat makan lemang dengan rendang
sebab masa first syawal tu macam tak lalu sangat nak makan 
yer la selalu kan puasa tetiba makan byk haruslah perut aku tergezut
sambil menaip nih telan ailio weiii...ahhh sudahh!!!!


Bila dah makan kenyang baru boleh ambik gambar
baru muka ada senyum!!!!apa pun perbetul tudung dulu







Thanks #ZAWARA 


Memula macam malu malu sikit nak posing
semakin lama semakin menjadi..
macam macam gaya keluaq inang la dangdut lah
hahahahahahaha


Nak dijadikan cerita pada hari yang sama dato siti nurhaliza post kat ig dia
mak aiiii sama pulak baju aku dengan si farahanim tu
kedudukan pon sama!!!sumpah tak tiru arrr
time ni rasa cam retissss sangat mak encik
sekian!!!

love
cikpuansuri













1 comment:

  1. Assalam suri,
    oohoiii
    lama iols tak terjah sini :)
    selamat hari raya naaaaa :)

    ReplyDelete