its me!!!!

its me!!!!

Jom Tengok Ada Apa Di Sini??

Wednesday 23 October 2013

Quinny Zapp Xtra Pilihanku

Dulu kan.. selalu la aku dengan b berangan-angan
 kalo dah ada baby nanti nak jgk beli stroller
waktu tu kalo ada ja mak bapak lalu depan kami tolak stoller
kami pun pandang2 la...wah smart la stroller tu...mata tak berkelip
terpegun sangat...rasa cam best giler...wah nampak cool la...
tambah2 kalo mak bpk tu muda dah tu stylo pulak
lagi la aku jadi kagum...pastu terus pasang hajat nak beli sebijik la nanti
pastu ditakdirkan aku pregnant...wah ada chance la nak beli ye dok
boleh la feeling2 ala jessica alba gitu...bhahaha...tak boleh blah!!!
bila disahkan pregnant aku dah start ushar stroller mana yg best
hari hari aku google cari info...
bila dah suka save gambar then tunjuk kat b
pastu story la kat dia ini begini itu begitu
siap buka youtube ok tunjuk demo
gigih sangat kan?!! dah kata suka..harus la
then bila dihitung ditambah dikira duit
hanya MacLaren dan Quinny saja yg memenuhi citarasa kami berdua
pastu rajin pulak ke kedai baby nak tgk dgn lebih dekat macam mana stroller tu
Quinny Zapp Xtra jadi pilihan...tapi dlm hati nak pakai Quinny Buzz
tergoda dengan tayarnya yang besar tapi bila tgk harga
ahhhh lupakan saja su...pakai saja Zapp Xtra


Begini la rupa Quinny Zapp Xtra itu
kenapa aku pilih yg ini??
pertama sekali sebab seat tu nampak selesa
walaupun kain tu nipis korang boleh je beli body support ye
kalo maclaren cam tak sesuai jer untuk baby
kalo yang dah pandai duduk ok kot
ntah la itu pendapat aku la kan
kalo nak yg selesa beli peg perego tapi gedabak pulak besarnya
yang kedua memandangkan cuti b yang tak menentu
dan aku yang sememangnya bercuti di hari minggu
harusla aku pilih yang ringan dan mudah dipasang
senang aku nak meronda walopun tanpa b di sisi...haha
b kena terima hakikat yang bini dia ni kuat meronda
yg sebetulnya kalo yg ringan tu da tentu la maclaren
tapi kalo dari awal dah suka quinny
apa boleh buat
bab harga aku rasa dua2 lebih kurang sama je
no issue kan!!
kalo beli dari kedai baby aku rasa mahal sikit
so aku beli online jer...murah sangat!!!


Tadaaaaaa...quinny zapp xtra baby ihsan is here
aku order hari ahad...hari selasa pagi dah sampai
bagus betol service www.littlewhiz.com
so sesapa nak cari stroller
jenguk2 la website littlewhiz ok

ihsan 1 bulan 

First time rasmi stroller tu
baby ihsan nampak sangat selesa
woohooo...mama pun suka!!

ini muka baru bangun tido
ihsan 2 bulan


ihsan seronok tidoq!!! ihsan 2 bulan

ihsan 3 bulan

Mula-mula letak dalam stroller tu 
aku biar ihsan ngadap muka aku sebab takut dia gayat
tapi dia mcm tak selesa..then merengek-rengek sket
so ubah pulak..facing ke depan
terus diam...rupa2nya ihsan suka nak tengok depan
yer la bosan la kan asyik tengok muka mama ngan abah jer
hamboiii bukan main tau...kecik2 dan mengajaq!!!
Petang2 tok wan  tok ma rajin jer nak bawak ihsan ronda2 sekeliling rumah
tak pa la ihsan...jangan nangis sudah
mama sayang ihsan

love 
cikpuansuri

No comments:

Post a Comment