its me!!!!

its me!!!!

Jom Tengok Ada Apa Di Sini??

Tuesday 22 October 2013

Terjah Mall Baru Gurney Paragon

Btw ini second time aku terjah gurney paragon.. 
First time terjah byk kedai tak buka lagi.. 
Tapi waktu tu sam's deli dah buka.. sebelah groceria.. 
Ada org kata sam's deli & groceria tu under mydin yg punya.. 
Itu x pasti la!!
 Sempat la try foods kat situ..not bad.. Sedap dan murah.. 
Kalo ada pics kat situ aku up satu entry ek
Motif nak terjah H & M.. Maklum la kat penang baru jer buka.. 
Jadi jakun sat!! So puas hati jgk la beli baju kat situ.. Murah!! 
Aku sebat 6 helai.. Sejak bertudung baju lama dah tak berapa sesuai.. 
So harus beli baru!! 
Apa yg ada dlm gurney paragon?!
Aku update benda yg belum smp png lagi kan.. Antaranya
Michael kors butik, sephora, victoria secret.. Itu saja yg aku tau.. 
Sebab aku ronda bahagian bwh saja..tak kuasa nak pusing smp atas.. 
Lepas dah penat .. Apa lagi haus la pulak
Lepak jap kat Bens pastu balik rumah tido!!! Nak mendobi pulak.. Fenat!!!

waktu ni kat ben's
ihsan buat perangai xmo duduk dlm stroller
mama pukoi nanti  baru taw

b yang punya

ini kita punya cappuccino
posing sekejap

ihsan tak bagi kerjasama
tgk bersepah stroller tu

ihsan mengepam di mana saja
tengah menyoping nih..haiiiii la anak

pam lagik..
Mama ihsan takda proper punya nursing cover
so belasah jer shawl yang ada
tapi tengok la tak cover pun
Apakah?!!!hahahahah

love
cikpuansuri

No comments:

Post a Comment