its me!!!!

its me!!!!

Jom Tengok Ada Apa Di Sini??

Sunday 20 October 2013

BerBABYmoon Di Cameron Highlands

Cameron highlands seolah-olah dah jadi temapt wajib
 untuk aku dan husband pi setiap tahun
aku ok2 saja..tapi husband aku..masyaALLAH suka sgt!!!
katanya sejuk nyaman dan tenteram
siap ada impian nak beli rumah kat sana
Oh sorry la b syg tak berminat hokeyyy
Tapi waktu pregnant tu aku ni jenis tak boleh panas 
so sini lah port paling sesuai nak berbabymoon
waktu ni aku dah 5 bulan..kesnya baru habeh penyakit loya tu semua la
baru la boleh nak meronda jauh2
Sebelum pi dah inform b nak hotel yg ada breakfast yg byk pilihan
bila dah survey tanya sana tanya sini
so kami pilih Equatorial Hotel
pilihan kami memang tepat..memang banyak menu la kan
semua aku makan...habis satu pi amik yang lain pulak
pastu apa jadi...otw blk penang muntah sepanjang jalan
hahahaha...takpa janji aku puas
masa kat sana just buat short visit kat tmpt baru namanya cameron lavender
pastu pi tea boh plantation...mau photoshoot...kikiki

so comel kan!!!

cameron lavender belum siap sepenuhnya lagi

mama dan abah ihsan

sangat creative

5 bln pregnant boleh lagi pakai baju size s

mama ihsan 

Equatorial hotel



senget

bercamwhoring untuk insta

mata lalat

pokok cactus ni masih hidup smp skrg

Aku berphotoshoot sakan tapi tak kuasa nak letak semua pic kat sini
malas nak watermark bagai
sikit-sikit pun jadi la ek
as long as ada jgk entry nih...hehe

love
cikpuansuri

No comments:

Post a Comment