its me!!!!

its me!!!!

Jom Tengok Ada Apa Di Sini??

Tuesday 22 October 2013

What a Damaged?!

Cerita ni paling latest la.. Last week
Misi nak cari birthday present utk husband...bagi awai2 senang!! 
bila sampai waktunya just belanja dinner saja..
 Tak terasa sgt duit aku keluar.. Ye dok?! Nampak sgt tak ikhlas di situ.. Bhahahaha..
eh untuk husband tercinta.. Apa saja untukmu.. 
As long as apa yg i mintak masa birthday i nanti u tunai kan hokey :)
 dasar dpt bini yg mintak balasan!!
apa lagi gurney plaza la tempat kami tuju
 Kat penang nak p mana lagi..dari satu kedai ke satu kedai..
Misi aku nak beli perfume saja.. Tu pun sebab dah habis.. 
Terpaksa beli baru.. Nak tgu birthday lambat lagi..jahanam duit!!!
Bila dah penat.. Take a break kat dome.. 
Pastu sambung balik cari barang.. Hoii susahnya...
pastu masuk parkson beli perfume..dpt pulak voucher RM50
tapi kena guna hari tu jgk...cisss baik tak payah bagi
penat tau nak nak pusing nak ushar apa yg kita nak
aku dah jadi blur nak beli apa...boleh camtu??
aku dah surrender aku bg jer kat b suh dia guna
i kan baik..ikhlas tau i bg voucher tu
last desicion b beli wallet...aku siap tanya dpt voucher lagi ker??
then salesgirl tu cakap no...aku LEGA!!!
sebetulnyer nak lagi voucher tapi kalo nak bagi tp suruh guna on the same day
angkat simpan la weiii
ceh belagakkkkkk gilaaaa...

mocha dan spaghetti untuk aku

spt biasa b punya foods tak snap
hahaha...malas dan malu

selalu kalo makan kami suka ambil table luar
b kan social smoker
angin sepoi sepoi smp la ihsan tido
senang mama nak makan

tudung express...15 hengget saja

muka sedih pasepa haaaa????

ini yg dikatakan
WHAT A DAMAGED?
See baby ihsan nyer stroller jd tempat bwk barang..
 This is what we call multi function..
Pas ni dok rumah diam-diam
Makan nasi dengan kicap dengan teloq!!!
hadiah utk b pun dah beli...settle!!
Ok bai

love
cikpuansuri

No comments:

Post a Comment