its me!!!!

its me!!!!

Jom Tengok Ada Apa Di Sini??

Monday 21 October 2013

Coach Park Leather Hobo Dalam Genggaman

Impian nak pakai designer handbags dah tercapai...weeehoooo
Nampak sangat aku ni ceciwi kan...haha
Orang lain dah pakai berzaman pun...hg baru nak pakai..kesian
Of coz la..bukan senang nak beli ni...ketaq jugak la nak buat payment
Dah lama mengidam nak beli..sebab pikiaq pasai harga..so hold la dulu
Tapi sampai bila nak hold...
Finally i got one!!!

Aku ni jenis suka pakai beg besaq..
senang...nak sumbat apa pun boleh
tambah2 bila dah ada anak..

So Coach Park Leather Hobo jadi pilihan
Bab color...actually aku suka yang hijau
Tapi memikirkan yang beg ni mahai
so aku play save...amik color british tan saja
so sampai ke tua la aku bleh jinjing beg ni..nak bajet!!! haha

tadaaaaa...cantik kan!!!



pandangan hadapan



Senyum sampai ke telinga dah ni
Bila nak rasmi pun tak tau
Insya Allah bulan 11 dapat lagi sebijik!!

love
cikpuansuri

No comments:

Post a Comment