its me!!!!

its me!!!!

Jom Tengok Ada Apa Di Sini??

Thursday 17 October 2013

Selamat Bersua Kembali Uols

Assalamualaikum semua... 
Ini lah dinamakan penangan mengandung anak pertama..hari2 feeling nak terjelepok atas katil saja..letih memanjang..aku tak tau org lain mcm mana..tapi aku mmg mcm tu pun.. kalo tak ngandung serupa tu jgk.. kahkahkah...Tapi yg hebatnya waktu tu hampa akan dilayan macam anak raja..nak mkn apa cakap ja.. confirm terhidang depan mata.. hoii bahagia sungguh hidup!!! Oleh sebab kemalasan yg hebat.. makanya blog aku pun terabai. haha...Bayangkan lah last entry aku up dlm blog ni is february 2013..maknanya waktu tu aku pregnant 4 bulan.. And now anak aku dah 4 bulan.. Hoiiii lama betoi aku berehat.. Memang ngengade sgt ni.. Tampaq pipi sendiri... So mood nak mengupdate sudah mai.. Lai lai lai.. Banyak benda nak story nih.. Aku akan cuba recall benda2 yg lepas.. Haha.. Hope ingatan aku still hebat mcm dulu
Dlm kepala otak tak tau dah nak update cerita mana dulu.. Hampa layan sudah!!

Ok see u guys soon!!!

No comments:

Post a Comment