its me!!!!

its me!!!!

Jom Tengok Ada Apa Di Sini??

Saturday 19 October 2013

Accident :(

By the way ini kisah bulan february 2013
memang dah ada dlm draft tapi lupa nak publish
dan yang penting kereta ni pun dah jadi milik orang lain

Inilah kisahnya bila orang kata benda nak jadi
Aku sendiri pun tak sangka nak jadi macam ni
Tup tup kena hentam....then baru tersedar!!!
Apa pun aku bersyukur sebab aku ok...baby pun ok!!!

Petang selasa tu otw blk dari tempat keja..
Balik pun lewat sebab nak setelkan keja before bercuti
Kejadian berlaku lebih kurang 7.20 ptg
Waktu tu dah masuk dalam area taman sri nibong
Betol-betol simpang rumah..mmg tak sangka la..

Waktu aku nak belok tu memang aku blur
Langsung tak nampak ada keta dari arah depan
Terus ja bg signal dan belok 
Sekali terdengar bunyi honnnnn panjang pastu keta aku tertolak ke tepi jalan

Ya Allah time tu baru sedar yang aku accident
Dah la sorang-sorang..tetiba jadi sedih
ternanges sat sebab terkejut kot!!!hurmmm
Terus call b

Keta yang langgar aku tu toyota wish 
keta dia lampu pecah bumper bawah bercalar sket jew


2007-2013 in memory

No comments:

Post a Comment