its me!!!!

its me!!!!

Jom Tengok Ada Apa Di Sini??

Sunday 20 October 2013

My Baby Neo in Memory Jan 2007 to Oct 2013

Sedih dan rindu...itu saja yang aku boleh cakap
keputusan dah dibuat and now kereta ni pun dah jadi milik orang lain
ambik masa jugak la nak decide utk letgo this car
dari sebelum kawen sampai la aku dapat baby ihsan
neo ni aku beli after one year aku join maybank
Kereta pertama guna duit sendiri
Gila tak sayang..dia umpama teman sejati aku la
kat mana ada aku... kat situ mesti ada neo
orang sekeliling pun dah cam kereta and plat no aku
Ya allah rindunya kat dia...menitik ayaq mata aku...sedey
Percaya tak kalo aku kata keta jgk ada perasaan
Cuba hampa kata nak jual lah keta ni
tup tup mesti ada ja yg tak kena...tetiba boleh meragam kan??
itu maknanya dia merajuk
Aku selalu ja buat mcm tu tapi lepas tu aku akan pujuk balik
aku kata sayang neo.. sambil usap2 dia...aku melawak ja la
aku tak kan jual hg la
lebih kurang macam tu la sesi pujuk memujuk aku dgn neo
cerita ni macam lawak kan..tapi aku tak tipu
it happen to me!!!
Tapi apa nak buat...aku terpaksa letgo jgk
aku mintak maaf and be good dgn tuan baru ok
InsyaALLAH dia akan jaga better dari aku








Tuan baru ada ckp kalo rindu sangat boleh ja nak jumpa :)

love
cikpuansuri


No comments:

Post a Comment