its me!!!!

its me!!!!

Jom Tengok Ada Apa Di Sini??

Saturday 2 November 2013

Maybank Treats Points dan Electrolux

Siapa kat sini ada credit card?! sila angkat tangan
Siapa kat sini ada debit card?! sila angkat tangan
Aku rasa semua org kat malaysia ni dah tau kegunaan kedua2 kad ni
tak kisah la dari bank mana pun kan...ikut suka yer
so kat sini aku nak cerita pasai maybank treatspoints sahaja
setakat nak gores dan menang...sesapa pun terer kan??
waktu nak gores hai seronok tak hengat
tapi waktu hujung bulan...log in maybank2u tengok statement
hoiiii bila yang aku guna banyak sangat kot
eh buat2 lupa pulak!!! haha..ni cerita pasai aku la
pandai guna pandai la bayaq kan??? lagi mau tanya
kadang2 org lupa yg setiap pembelian yang kita buat tu ada points
so bila setiap bulan punya dok menjoli..gores sana gores sini
dah tentu-tentu points aku banyak...haha
so apa nak buat?? redeem la!!! Jangan membazir hokey...Rugi!!!!
So aku guna treatspoints aku tu untuk redeem Cordless Vacuum dari Electrolux
vacuum ni tersangat la mudah digunakan
ala -ala penyapu electronic gitu...charge then vacuum
tak perlu nak sambung wayar bagi...easy peasy uolss
dah tu ringan pulak..tak makan space nak simpan pun
aku tersangat la happy bila dapat vacuum tu
nyah kau habuk!!!!



Ini lah rupa cordless vacuum tu...macam penyapu kan?!
okay buat pengetahuan uolls semua
aku redeem points ni bukan melalui katalog tau
aku redeem terus dari http://www.senq.com.my/
bukan beli online tau...beli kat store ok
ikut la barang apa yang korang nak beli kan
untuk 250 points bersamaan RM 1..so kira sendiri ye..jangan malas!!!
kalo sebelum ni 200 points baru singgit sekarang dah naik...oh rugi di situ
kalau la points tu tak mencukupi utk barang yg korang nak
dont worry top up jer cash....mudah!!!



Cordless vacuum ni 2 in 1... mudah dan practical
yg kecik tu boleh la nak sedut2 habuk dlm keta
apa lagi...grab it now uolss!!
Membazir amalan Syaiton!!!!

love
cikpuansuri


No comments:

Post a Comment