its me!!!!

its me!!!!

Jom Tengok Ada Apa Di Sini??

Sunday 17 November 2013

Shaaf Ihsan Dah 5 Bulan :))

Happy 5 months old my baby ihsan
Semalam 16.11.13 baby mama dah cukup lima bulan
cepat sangat masa berlalu...lagi sebulan ihsan dah boleh makan
Ihsan nak makan apa?? kfc ke mcd?!! haha

Ok lah apa pencapaian ihsan setakat hari ni
Ihsan mula meniarap masa dia 3 bulan lebih
so sekarang memang dah terer la kan
pencapaian terkini dah boleh berpusing 360 darjah
and dah 2 kali ihsan hampir-hampir nak jatuh katil
uishhh berderau darah aku...sekali kat rumah..and sekali di bukit tinggi
dah pandai pegang barang.. dia cepat bosan ok..
main pun sat2 saja orang kata..
segala benda nak sumbat masuk mulut ...isk isk isk...
dah boleh berdesup ambik barang..ini kalo dekat2 jer la kan
dah cam orang..masalah besar bagi aku ni?!!!
yer la kan ihsan cuma nak dekat aku, abah dia, tok ma and tokwan
yang lain harap maklum...dia boleh menangeh tersedu-sedu
kat mak and ayah aku kat kampung pun dia tak mahu
sebabnya 2 weeks tak balik sana...so lepas ni setiap minggu kena balik
tapi semalam balik kg dia mcm dah ok sikit...bagus!!!
kalo tak penat aku!!!

Lagi...dah expert mengajaq orang kata
Asai pukul 5 lebih ja dah pandai ajak keluar
Nak ambik angin luar...hoiii pandai betoiii
Kalau tak keluar...dia duduk serba tak kena...merengek!!!
kesian tok ma...tapi cucu punya pasai..apa pun takpa
aku sampai rumah paling cepat 6.15..
waktu sampai nanti mak dah tunggu atas buaian...hehe
Bila nampak jer aku senyum sampai telinga
Siap hulur tangan suh ambik dia...haha
so sweet of u you la ihsan
Mama sayang ihsan ketat-ketat



Inilah rupa budak 5 bulan itu
menangis sebab dah rimas dengan topi tu...hahahaha




Please mama no camera!!!
ihsan tak suka hokkey...hahaahahaha
aipppp mama babab nanti

love
cikpuansuri

No comments:

Post a Comment