its me!!!!

its me!!!!

Jom Tengok Ada Apa Di Sini??

Tuesday 5 November 2013

ESCAPE di Teluk Bahang

Rutin harian kita sama saja setiap hari
bangun pagi pergi keja then balik keja
Sampai rumah setelkan keja rumah pulak
Pastu layan anak sampai la tertido
Hari minggu terjah shopping mall or lepak depan tv kan
macam boring jer macam boring jer..haha
So sesekali office buat teambuilding ni harus la joint kan
setahun sekali buat pun dah patut bersyukur dari takda lgsg kan
Ini kira first time la aku joint teambuilding dgn office baru
mula-mula mcm malas nak joint 
tak sampai hati nak tinggai si ihsan tu..huhu
tapi biasa ler kan bila dipujuk dirayu..maka aku pun follow saja
So pada 21Oct pepagi lagi kami semua dah berkumpul di ESCAPE
Sebelum tu kami breakfast dulu di McDonald batu feringghi
Untuk ke sana kami car pool saja...duit minyak ditanggung 
Bila semua dah sampai ... pihak escape bagi taklimat dulu
Makanan luar sama sekali tidak boleh dibawa masuk yer
ayaq masak pun tak boleh na...dahaga beli kat dalam...mahai sikit la
kami dibahagikan kepada 4 kumpulan
biru ,merah  putih dan hitam
Sebelum mulakan aktiviti.. kami warm up dulu
then setiap kumpulan wajib ada war cry
Selepas tu game pun dimulakan


Boleh tahan jugak la nak habiskan semua task kat sini
perlukan stamina yg tinggi..setakat warm up 10 minit mmg tak ckp 

mbb jelutong superwoman..haha

boss kecik je...

blue teams

posing tu harus

juice bar...bila penat nampak mineral water sejuk je

monkey business

Nak dijadikan cerita waktu tengah flying fox
tetiba ada benda hitam terbang melayang kat depan aku
aku ignore jer...aku kan takda perasaan
sekali landing...rupa2nya yang melayang tu tapak kasut aku da
bila setahun sekali ja guna sport shoes 
jadi macam ni la...terpaksa ikat dengan getah...kahkahkah
org kat situ ckp benda tu normal..sebab tu escape sediakan kasut jugak
tapi kena bayar la kan'
sebab2 kes macam ni la...so jgn risau la

tempat mkn..tapi aku tak try pun
sebabnya mkn tengahari kami telah disediakan oleh
pihak escape...sedap!!..
Untuk beli makanan atau minuman di escape menggunakan sistem kupon
kalo tak habis kupon tu boleh tukar duit balik


aku dah lupa apa benda nih...
tapi susah nak mampus nak stand k
takat bongkok cenggini jadi la

dah habis semua task
melepaskan penat tunggu teams yang lain sampai

unik





mbb jelutong branch

by OP..wall climbing..

monkey business
warm up 

sorry ek gambar tak ikut aturan
ini saja gambar yg aku ada
waktu buat activity handphone mmg tak bawak la kan
nak cari nahas..baik simpan saja dlm bag
Ada jugak games yang  tak sempat aku buat sebab hujan
rugi giler kot..bila nak dtg lagi pun tak tau
Ada org nak sponsor ok la kan
Yang pasti the next day tu kaki tangan semua sakit gila
nampak sangat tak bersukan
Apapun kami enjoy and happy!!!

love
cikpuansuri

No comments:

Post a Comment