its me!!!!

its me!!!!

Jom Tengok Ada Apa Di Sini??

Sunday 17 November 2013

Rooms at gold coast morib

Meh nak tayang rupa bilik aku di gold coast morib
aku dapat bilik two singles bed punya
bilik memang luas... nak sumbat lagi 6 orang tak dak hal nih
kena bawak toto la kan...hotel tak check pun..hahaha
yang tak best bilik aku mengadap jalan
hajat hati nak tgk view themepark tapi pasal dah sampai lewat
tak dapat la kan..kami mintak baby coat pun dah habis...bayangkanlah
kat sini aku rasa port orang buat teambuilding or family day
ramai sunggoh maknusia




Ihsan seronok bila dah sampai sini...
mungkin dalam hati dia cakap lega 
bosan la mama duduk dlm keta lelama



Yang paling best bilik ada jacuzzi hokey
Siap ada tingkap...auwww...i is malu
Tengah malam bila ihsan dah tido sempat la berendam dlm tu
massage lenguh-lenguh badan...mengayam buih-buih cinta uols..haha
walaupun aku berendam setengah jam je..tapi puas hati
 rasa fresh gilers badan...plus kulit terasa gebu dan mulus...kikiki


Waktu tengok jacuzzi tu terus tak sabar nak berendam



Masa mandi aku tak kosa la nak buka tingkap tu kan
Aku kan pemalu...kalo ihsan dah besar 
Aku rasa dia pun nak berendam dlm tu jugak...hahaha




Malam tu ihsan tido nyenyak sunggoh..letih!!!
Aku rasa hotel ni ok la..
Ada pesanan kat sini..kalo beli voucher mydeal tu
jangan lupa print voucher tau ..sebab masa check in dorang nak tgk
aku dgn bangga nak tunjuk email tru fon kat dorang
harap maaf dorang tak layan

love
cikpuansuri

No comments:

Post a Comment