its me!!!!

its me!!!!

Jom Tengok Ada Apa Di Sini??

Sunday 3 November 2013

Semalam Punya Cerita

Hari ni memang awal-awal dah janji dengan marina nak pegi akad nikah dia di masjid USM..Bagi semangat katanya.. Haha..
Seperti yang dijanjikan pukui 3 kami semua jumpa kat masjid saja
Yang lawaknya marina ni punya nerveous sampai menangis masa nak masuk masjid
Tak habis2 dok ulang marina takut su...Marina takut..
Sampaikan nak pakai sock pun x boleh.. 
So waktu ni la kawan main peranan..Aku tolong la pakaikan.. Haha..
Tengok dia punya neves nak tergelak pun ada..
Aku kata la jangan risau.. Istiqfar banyak2 pasti ok..
Minta dipermudahkan saja..
So bila dah masuk masjid marina dah macam okey sket..
Sebab nampak muka laki dia kot.. Eh bakal suami ok..
pastu tok kadi pun start la bagi tazkirah kat semua yang ada..
tazkirah ni baguih jgk.. Refresh balik kepala otak pengantin2 lama kan..
Tanggungjawab suami tanggungjawab isteri..
Aku ngan miza dok senyum saja.. Sendiri mau ingat la....
Pastu tok kadi warm up dulu..test test test
Yang lawak si syafi pengantin laki punya neves dia sebut aku nikahkah dikau..
Padahal yg tu tok kadi punya part.. Haha neves sgt ler tu..
Pastu bila dah warm up maka dengan sekali lafaz marina ngan syafi dah jd suami isteri...Alhamdulillah.. Pastu gi mkn 
Aku terpaksa beransur awal dr majlis tu
Sebab nak pegi moms and baby fair kat PISA..
Nak cari carseat untuk baby ihsan..mulanya nak beli dari littlewhiz
tapi xdak stok..hurmm..berapa lama mau tunggu kan
Mirza pulak keja malam so rushing sikit la tadi..
Tapi kami memang dah decide nak beli brand apa..
Sampai2 kat pisa terus cari peekaaboo booth sebab aku kenai dgn tokey dia..
So boleh la mintak kurang lagi kan.. Car seat yang kami nak tu memang la ada..
Si ferrari merah hitam tu..tapi bila tengok sparco nampak lagi comfort untuk baby..
Within 5 minutes.. Kami pilih sparco la.. Kalo boleh aku nak kaler merah..
Tapi kena tunggu 2 minggu!!!
Hoii lambat tu.. Tak bleh nak tunggu dah
So beli terus.. Harga memang murah giler...
untuk sparco tu kami beli rm500 sahaja..ok tak??!!!

Geng pengantin lama.. Bhahaha.. Lipstik feesha paling menonjol..
Aku punya tudung pink pun tak leh lawan


Syukur alhamdulillah marina dan syafi dah sah jadi suami isteri..
Tahniah uollss..


Cantik kan pelamin akad nikah marina..
Untuk sanding lain pulak.. Tunggu la 30hb Nov k


Waktu ni baru sampai PISA
Dengan berbaju kurung polkadot.. Ku redah saja.. 
Nak cepat kan.. Mintak laki ambik gambaq.. Hahaha


Picture laki aku semua gaya yang bukan-bukan.. 
Tempek pi la kan..pak dia yang excited dapat carseat.. 
Ihsan tak kisah pun!!! 


Pergi akad nikah tu kami tak bawak ihsan
Takut dia tak selesa.. So better tinggai kat rumah saja.. 
Ini style ihsan tajima

Sekian

love
cikpuansuri

No comments:

Post a Comment