its me!!!!

its me!!!!

Jom Tengok Ada Apa Di Sini??

Sunday 24 November 2013

Colmar Tropicale Rooms

Room kat colmar tropicale ni boleh la
Aku dapat bilik superior twin 
Tapi waktu booking kat agoda aku pilih deluxe rasanya
ermmm my mistake tak check betol-betol
Tapi customer service kat sini memang bagus
Masa check in... front desk peramah sangat
Akak suka yer dik!!!
Aku minta baby coat cepat ja hantar..tip top
Tapi yang tak best bila nak iron baju...ngeri sikit!!!
Aku dah cerita sebelum nih...yang ni kena upgrade sikit


Kalo nak makan nasi..khas untuk tekak melayu la kan
kat Le Brason ada sajikan buffet makanan melayu dan international
Harga 68++ sekepala
Breakfast pagi pun kat situ jugak yer


See my katil...tido asing-asing ye dik
Ada lubang di tengah...dah tak boleh rapat lagi
itu jer yang mampu!!!



Cermin besar.. Aku suka!!! 
Harus ada kat rumah sendiri nanti!!!



Bab toilet aku kureng sket!!
Bila dah warnanya putih.. So kena jaga lebih sikit la kan..
Tapi kat sini boleh ja nampak kesan karat tu kan.. 
Macam geli sikit nak berendam pun!!!


Ini view dari bilik aku..
Bilik murah so takda balcony..224 semalam tru agoda
Tapi tingkap masih ada dan boleh dibuka
boleh lah menghirup udara yang segar dan sejuk itu
Nak ambik angin kat bawah tak boleh...hujan!!!
so stay dalam bilik sambil bergurau senda


Anak mama happy sangat!!!
Nampak macam ada gigi...tapi bukan yer


ingat mama jer nak bergambar
Ihsan pun nak jugak la mama!!!
sekian

love
cikpuansuri

No comments:

Post a Comment