its me!!!!

its me!!!!

Jom Tengok Ada Apa Di Sini??

Sunday 3 November 2013

Pre Wedding Mama Dan Abah Ihsan

Sebelum menyambut second anniversary aku
adalah lebih baik aku menjaja gambar pre wed yang dah berkurun tu
patutnya nak tayang masa first anniversary
tapi disebabkan kena attack penyakit loya muntah
maka terpaksa ku tangguhkan niat murni aku tu
aku nikah bulan 11 tapi pre wed kami buat bulan july kot
hehe sendiri pun dah tak ingat...of coz la ihsan pun dah 4 bulan lebih
aku sendiri pun tak tau tema pre wed aku ni
hentam keromo saja...kami serah semuanya kat OP
Bila OP jaja gambar ni dlm fb
ramai la yang tanya kat mana aku buat pre wed ni?
btw aku sendiri pun first time pegi tempat tu
still dlm penang...kwsn perindustrian bayan lepas
hebat kan OP aku....hasil gempak uols..perasan tau
Aku memang suka gila dengan gambar pre wed aku nih
bila tua-tua nanti nak tayang kat anak cucu pun rasa hebat
wakakakaka...tok ngan tok wan pun ada pre wed la!!!
aku ingat nak ber pre wed ni senang la sangat
rupanya masa nak bergambar masyaAllah nak ambil feel romantik tu
susah gila...ha lah bila nak berpura-pura ni kan
tak pandai la aku...nak berlakon jadi sweet pulak tu..hoiiii
camna nak jadi model?! haha
tapi hasil tu not bad la...boleh la layan
jom tengok!!!















thanks a lot untuk Firyusof Fenomena
untuk hasil yang wow ni..great job la fir
gambar2 aku ni bukan edit ok
memang real...naik bot ke tengah laut
scary wei...baru nak shoot hujan pulak
angin kuat...nak berdiri dlm bot yg terhuyung hayang
memang pengalaman yang berharga bagi aku
sekali lagi jutaan terima kasih kepada semua yang terlibat
xoxo

love
cikpuansuri



No comments:

Post a Comment