its me!!!!

its me!!!!

Jom Tengok Ada Apa Di Sini??

Friday 30 March 2012

I miss my l0ng hair badly..

Huhu... baca tajuk pun da sedey..tetiba rindu sangat wit my long black hair yg dulu tu... 
my hair x penah kaler okey..mmg hitam senantiasa
but bila teng0k rambut scha sekarang.. aduhaiii...chantek kot !!!
she's one of my fav artist since last year.. 
dia ni cantik..putih..keding..and happy go lucky..mcm x berpura2 la
wit her 0wn style..the way dia dressing.. style la.. dats y i minat nak amik taw pasai minah ni..kira nak dress pun amik idea dari dia.. hikhikhik.. gedix kan??? 
but before scha i love fazura sgt2 sampai sekarang pun masih follow2 dia gitu.. fazura ni beautiful la..
bg mata aku dia memang cantek.. dia ni feminin sket
bila tengok pic dia wit anak sultan johor  kat blog beautifulnara baru2 ni
rasa cam nak pengsan..bukan sebab x suka
tapi nak pengsan pasai sesuai la sangat..

dah2 sue..STOP IT!!...
merepek2 story aku kali ni
meh layan gambar lg bagus

cantiknya rambut hg scha

she's beautiful

.
.
.
.
.
and n0w lets see da ph0togedix
aku yakin ramai yang nak muntah teng0k gambar2 ni
tak suka jangan tengok taw
sebab aku sendiri rasa nak muntah hijau jugak
eeuuuuuwwwwwww
semua ni gara2 frametastic
hikhikhik
.
.
.


aku dan scha
aku dan scha
hakhakhak  aku ngan scha lagi...

HAHAHAHA
over kan
meluatnya aku...
padahai suka



ni antara m0ment2 rambut panjang mengurai
my hubby kata aku nampak ayu bila rambut panjang cenggini
so rambut sekarang nampak camne pulakk??
ahaaaaaaa



k lah..t0tally merepek story aku malam ni
tapi aku puasss hati

love
cikpuansuri

No comments:

Post a Comment