its me!!!!

its me!!!!

Jom Tengok Ada Apa Di Sini??

Friday 13 April 2012

Guardian yang mempesona!!!

Every month guardian ni da jd tempat wajib we ols tuk beli barang penjagaan diri.. yg pasti we ols x share sb msg2 ada pilihan sendiri.. cuma ubat gigi jer sama.. aku pakai pantene dia pakai clear for men..aku pakai lux dia pakai baby johnson...pencuci muka pun x sama.. tp kdg2 aku rembat jugak barang dia mcm shower foam and pencuci muka..dia pakai eversoft.. dah tentu2 aku bleh pakai kan hehe :)..tp pakai pun waktu emergency saja okeyy
Seronok taw spend time kat sini.. satu hari pun xpa.. bg aku la!! ter'beli' brg yg bukan dlm list tu normal la kan.. terutamanya lotion.. padahal bkn nya pakai sgt pun.. time nak byr da tentu2 aku punya lg mahaiii.. normal k!!!
Lg satu guardian jgk ada buat if beli brg 20 hinggit ke atas dpt satu setem kan.. so kalo korang da kumpul 20 or 40 setem...boleh la redeem barang2 yg guardian offer tu but kena top up cash sket la...
Sepanjang aku ngan guardian... ceeewahhhh.. x penah la aku nak focus sgt nak kumpul setem ni..mgkn offer tu x brapa sempooi kot
tp kali ni aku telah menjadi pengumpul setem tegar semata-mata nak cabin trolley beg tu..hakhakhak!!!
first time aku berjaya mengumpul 40 setem okey.. sungguh tak ku sangka!!!
So last week konon2 nak redeem beg tu la kat guardian bj complex.. tup2 da habeh.. dukacita sunggoh!!!dorang ckp kat store2 lain pun xde stock.. beg tu mmg ramai yg nak.. alahaiii.. cenggini pun ado!!!
Tp staff situ da promise nak dptkan jgk beg tu for me.. so dorang kena request dr HQ dulu.. maybe amik masa sket la...okey lah.. asai dpt sudah :)

So tunggu....





No comments:

Post a Comment