its me!!!!

its me!!!!

Jom Tengok Ada Apa Di Sini??

Monday 11 June 2012

Aku Sebuah Beg

 Seperti yang dijanjikan...kisahnya adalah aku sebuah beg...ala lebih kurang macam karangan masa nak exam UPSR dulu la kan..motif entry ini dibuat hanyalah untuk menghargai sebuah beg yang selama ini sangatlah berjasa kepada saya...mungkin kisah ini tak berapa sedih la bagi uols kan..tapi for me mcm sedih jugak sebab first time kot myself buang terus beg ni..mmg da teruk sgt..saya terpaksa...sebelum ni kalau la ada beg yang myself rasa macam hurmm jarang digunakan...maknanya da jadi rezeki adik2 i la kan..i will gonna pass to them la kan...soka la depa ni ..so at least kalo dorang nak buang tu masalah dorang la kan...yang pasti bukan i yang buang h0key...ntah apa2 kan...beg yang i buang ni i beli tahun 2009 kot...lama jugak kan!!! s0 jom tengok moment-moment manis i dengan beg ni



sewaktu program CSR di rumah jagaan Nasyiatul Asyiah Balik Pulau Penang



yang ni masa maybank game kat bangi ...bergambar kenangan dengan team bola tampar dari philippines
kira team dorang ni la ada mamat2 handsome..teams lain hampeh...hahaha...time ni bergedix ngan si sara
please take note masa ni i belom kawen ok...hurmmm : )
u ols nampak tak bag i itewwww


ni gambar waktu  maybank game jugak tahun 2010 kot...sesi taklimat...amik baju..huh...nampak sangat aku bohosan...haha...


gambar kenangan di rumah api monkey beach ... pegi ngan housemate..0h memori!!!
sekarang semua da kawen


ok yang ni pulak masa kuar dating ngan bee...kurusnyerrr...rambut panjang...nampak ayu gitew


and gambar ni adalah saat-saat terakhir saya bersamanya


cuba uols tengok..habis pecah2 beg ni...mungkin sebab faktor cuaca kat thailand terlampau panas..then angin laut pastu kena hujan...bila dah mixed semua jadi cenggini lah...berkopak-kopak..
bersemadilah engkau di tempat pelupusan sampah

ops kalo korang ada cara camna nak jaga beg agar tahan lama..share la ek.

love
cikpuansuri


No comments:

Post a Comment