its me!!!!

its me!!!!

Jom Tengok Ada Apa Di Sini??

Friday 15 June 2012

Godek Sana Godek Sini

Huhhhh...berpinau mata aku dok godek sana godek sini...susah jugak nak berkecimpung dalam dunia bl0g ni...aku pulak buta IT..lagi la!!! basic2 tu tau la.tapi bila mai pelik2 sket...terus gelabah..hurmmm kadang rasa fed up...stress...menyampah!!! tapi still nak jugak berblog....dari situ nampak la aku ni memang berminat  sangatkan??..bukan angan-angan kosong...ser0nok sangat tengok blog2 lain...balik keja for sure la blogwalking dulu...ketagih si0tttt!!!

s0 malam ni bertekad nak godek2 lagi and nak looking for sifu
0hh tunjuk ajarku sifu...huhu
hope one day blog aku jadi seperti blog2 lain

inf0:
kalo malam ni kat blog aku ada muncul benda pelik-pelik
harap maklum la u ols semua

cikpuansuri tengah berusaha meningkatkan kualiti blognya

j0mm kasi ceria sket : )

oh warni warni


love
cikpuansuri

2 comments:

  1. Su, letak la widget follower, baru boleh follow... :)

    ReplyDelete
  2. hahaha... sifu sudah mari!!!!!one day kna jumpa myra!! skrg kat kg.. line slow giler!!! nak buat apa pun x boleh..:(

    ReplyDelete