its me!!!!

its me!!!!

Jom Tengok Ada Apa Di Sini??

Tuesday 15 January 2013

3rd Month Check Up

5 Jan 2013 was my third month check up
Seperti biasa awal-awal pagi pergi LWE dulu amik no
Pastu keluar breakfast kat TTS
Yang bestnya kat TTS terjumpa pulak kawan-kawan
Boleh la duduk bersembang dulu...
Pukul 11 we ols sampai LWE balik
Sah-sah number dah terlepas
Apa lagi call bapak la...tak sampai 5 minit nurse panggil
Orang lain dah menjeling...asai minah ni mai lambat tapi masuk dulu
Sorry la ek aku bukan potong Q..aku still amik number hokey
Kalo aku tak amik number pun aku boleh terus masuk
Call bapak jer...kes settle..tapi tak sampai hati kan
Ok la kali ni doktor amik darah pulak
Hoi berdegup jugak jantung sebab dah lama tak kena inject..sakit jugak!!!
Sebelum amik darah nurse nak tengok berat
Bila timbang naik la sekilo aku rasa..doktor kata ok la
Pastu amik ubat then terus balik


Sementara nak amik ubat... b sempat snap...
So far perut tak nampak sangat lagi...baru 14 weeks


Oh my baby...gender lom nampak
Tapi ramai yang cakap baby boy
Aku tak kisah baby boy ke girl ke as long as baby sihat dan sempurna
Next appointment on 2nd of February 2013

love
cikpuansuri

No comments:

Post a Comment