its me!!!!

its me!!!!

Jom Tengok Ada Apa Di Sini??

Tuesday 1 January 2013

Lets Wrap Up 2012

Hari ni hari terakhir kita untuk tahun 2012
Banyak suka duka yang dilalui sepanjang tahun ni
Tak semua yang kita rancang sepanjang 2012 menjadi kenyataan kan?!!
ada ja yang termiss dan ada jugak yang unplanned dan masuk dlm list!!hehe

Bagi aku 2012 begitu bermakna walapon ada cerita2 sedih
normal la tak kan sepanjang tahun nak happy ja kan
mustahil!!!

Sekarang ni nak review apa yang termanis sepanjang tahun 2012 untuk tatapan diri sendiri :)

* Cuti-cuti Langkawi bersama suami unplanned holiday..
dpt flight ticket murah kot!!

* Honeymoon di Krabi..memorable!!!How sweet

* Parents hadiah TV LCD...selamat duit aku...haha

* Fun Trip to Bali with FnB members...awesome gateway!!!

* Aku pregnant...usaha yang membuahkan hasil..syukran!!!

* First Anniversary..dinner di TGI Gurney Paragon saja.
Patutnya ke Melaka..terpaksa batalkan sebab feeling unwell sebab pregnant
A bit rugi sebab hotel dah booking and dah bayar..huhu

* Promotion...after six years baru rasa nak apply to higher position
alhamdulillah first time try and berdepan dgn interview 
Aku berjaya!!! Rezeki baby...

Now nak list down cerita2 sedih sepanjang 2012 pulak :(

* Bila buat mistake melibatkan amount yang sgt besar sewaktu bertugas
yang ni orang kata learn from mistake
dugaan terhebat sepanjang 6 thn bekerja
tapi syukur alhamdulillah kes berjaya diselesaikan
lega lega lega!!!

* Bila beli pregnancy test...tapi double line tak muncul
Sedikit kecewa...berbulan-bulan taw
tapi syukur sekarang aku dah 3 months ++

* Setahun aku tak bersukan!!
Oh i miss playing netball

* Terpaksa cancel cuti-cuti anniversary di Melaka pada bulan 11
Last minute aku bagi tau b aku tak mau pi sana
Dua-dua dah amik cuti...hotel dah bayar
tapi penangan hamil...swing moods..so cancel!!!
Rugi pun rugi lah...asai baby sihat kan!!!

* Dan yang terakhir
Terpaksa meninggalkan kawan2 yang tercinta sb kena transfer
tadi kat ofis awan nano lah jadinya
last speech pun tak boleh nak berkata
terlalu sedih...menangis!!!
Apa pun Bayan Lepas branch tetap di hati

Sekian,
Semoga 2013 membawa lebih sinar dan kebahagian kepada aku dan semua!!!

Happy new year!!
Good Bye 2012

love
cikpuansuri











No comments:

Post a Comment