its me!!!!

its me!!!!

Jom Tengok Ada Apa Di Sini??

Saturday 5 July 2014

Ani's Big Day..Selamat Berumah Tangga!!!!

Syukur alhamdulillah..finally bff aku dah bergelar isteri
congrats bebeh...walopun entry ni lambat aku cerita
bagi yang belom tau..ni la kawan aku dari sekolah rendah sampai la skrg
macam tak percaya masing-masing dah kawen
kalo nak cerita dalam ni memang tak cukup..macam2 kami buat
buat jahat tu selalu sangat...hahha...tapi muka tatap ada nur gitu...hahhaa
kami sekolah rendah saja sama sekolah menengah dah berpisah
aku sekolah dato onn dia p sekolah agama nibong tebal gitu
aku ingat dia nak jadi ustazah..sekali tak jadi daaaaa
setan lagi ada la....kahkahkahkahhhh...beb sorry arrrrr
kalo cuti sekolah for sure kami keluaq p tengok wayang ka apa ka
walopun ada 20 hengget ja dalam poket
belagak nak tengok wayang jugak...tapi dulu 20 hengget tu dah boleh makan 
plus tambang bus lagi taw....kalo tak pi mall
kami lepak kat pekan kg aku...makan laksa ka cucur udang ka
nanti aku la p ambik dia naik moto...helmet tak penah pakai pun
ikut jalan shortcut katanya..bila pikiaq moto c70 lampu petak tu
aku nak tergelak jugak...tapi motor tu memang berjasa sangat buat kami berdua

Ishhh kalo nak cerita memang tak habeh
sambung balik pasai cerita kawen dia..kenduri belah dia aku tak ada
gambar sangat...sebab baju aku untuk wedding dia tu tak jadi seperti
yang aku idamkan...tailor salah imagine....hoiiiii ...marah sungguh
so mood bergambar  dan nak melawa tu hilang teros
feeling nak jadi elfira loy la...sekali loya adalah...hahahaha
so gambar yang ada hanya di wedding belah lelaki kat usm


aku pergi dengan laki aku jugak ihsan...so pepaham la kan
tak bleh la nak free and easy sangat...hurmmmmm
sally kalo ambik gambar memang failed...tensi aku
sekeping ni ja yang elok yang lain bergegar!!!!!!
so ini lah rupa pengantin laki dan perempuan itu
cantik kaler biru tu kan!!!


yang pakai baju pink tu bff aku kat tempat keja
macam mana nak cerita arrrrr....aku dulu menyewa..
ini cerita sebelum aku kawen la.si sally ni selalu ja mai tidoq
 umah sewa aku...maklum la aku kan ketua umah..
rumah pun mak mertua punya....
so ikut suka aiii la kan nak ajak sapa pun mai rumah
kalo housemate yg lain kena minta permission i dulu
kalo aiii kata ok baru boleh mai....time tu ani still study kat uitm
bila dah habis study dia jadi lecturer di ptpl penang
so haruslah duduk serumah dengan aku kan...
padahal time tu rumah dah cukup 4 orang
 mana boleh dah nak add on pun
tapi aku kan ketua dorm... segala keputusan atas tangan aiii
so menetap la dia di rumah sewa aku....hahahahaha
mula dari situ ani dan sally berkenalan...and now dah jadi bff


Yang besaq tu nama dia kash...kawan ani!!!! pun kami kenai
orang kalo ramah ni senang dapat kawan...hehe



Aku and sally doa kan kebahagiaan hg berkekalan sampai bila2
normal la kalo gaduh-gaduh manja gitu
moga dapat jadi isteri yang solehah k..
jangan melawan dengan suami beb
berdosa!!!!...hang nak sorga ka tak mauuuu
hahahahahaa.....nak petua tanya aku...ececeh


ini anak2 MIL aku mengasuh..aisya dah pi school..
 tinggal eusuf ja la dengan mak sekarang....
kiranya eusuf ni bff ihsan la sekarang...hihi
abah dorang kawan husband ani...what a small world


Family photo...aku suka gambar ni...hijau ja...
insyaALLAH nak framekan nanti



pengantin dok layan tetamu so kami conquer pelamin la sat
mood peluk2 sebab lama tak jumpa
sejak ada anak susah la nak lepak dengan dorang ni
everything was changed

SELAMAT PENGANTIN BARU ANI DAN SHAH
semoga berkekalan hingga ke jannah

love
cikpuansuri









No comments:

Post a Comment