its me!!!!

its me!!!!

Jom Tengok Ada Apa Di Sini??

Tuesday 5 August 2014

Mengopi Session!!!

Semenjak hadirnya ihsan aktiviti aku macam terbatas sikit
hello aku tak merungut hokeyy
iols cerita...kalo dulu nak pergi memana
siap2 ja zassssssss keluar...opsss mintak permission dulu k
Tapi sekarang tidak lagi!!!
hati melonjak nak keluar nak mengopi dengan kengkawan
boleh ja nak bawak ihsan tapi for sure tak senang nanti
kalo ihsan duduk diam-diam dalam high chair tu
memang aku dah bawak...tapi itu mustahil..hahahaha

Tapi last friday dapat sedikit peluang untuk berbuat demikian
kahkahkah..mak bapak nak bawak ihsan keluar
aku pada mulanya mmg berat hati nak bagi kan
kesian pulak kat dorang...siang dah letih jaga ihsan
tapi mak bapak still nak bawak...so aku ok jer lah
aku malas nak follow sebab nak mendobi dulu
sebab besok nak sambung raya lagi...so harusss setel semua tu dulu
baru la boleh beraya dengan tenteram kan

Bila dah siap mendobi tengok jam awal lagi
 then terus watsap si ani keluar minum-minum...hehehe
berdesup dia sampai...bagussss
si sally tak dapat nak join sebab sedara dia datang beraya
cuma aku dengan ani jer yang ada..so weols lepak 
oldtown kat e-gate saja


Baru sempat nak beraya padahal sekampung
bulan puasa pun langsung tak menyempat nak jumpa
haisshhhh busy betol


Orang perempuan kalo jumpak cermin jadi lagu ni lah
dok tunggu muharni dalam pancoq...hahahha


Gigih berselfie di tengah jalan stail tak tengok kiri kanan dah
teroknya perangai....hahahahha


tak puas la selfie...jom arrr suh sapa-sapa ambik gambaq kita
pandang kiri kanan...sekali terpandang ada guard kat situ
muka macam boleh percaya so mintak tolong dia ambikkan gambar
so dapat lah sekeping...jadilah kan

Banyak jugak lah cerita kami malam tu
habis la drama sebabak...so kumpul lagi untuk next drama
wa tunggu cerita lu muharni

love
cikpuansuri

No comments:

Post a Comment