its me!!!!

its me!!!!

Jom Tengok Ada Apa Di Sini??

Tuesday 5 August 2014

Syawal 2014

Assalamualaikum
Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir Dan Batin
Andai Ada Salah Dan Silap
Mohon Dimaafi 

Seperti biasa hari raya yg ke 9 baru sempat nak bermaaf-maafan
Biasalah nama pun raya kan...setahun sekali
so masing-masing ambik peluang ziarah menziarahi 
kalo tak raya for sure masing2 liat...hahaha

Time ni la nak merasa makanan yang sedap2 kan
and yang penting dah bleh aim rumah mana yang masak best2
kahkahkahkah.....betoi takkkkk???ngaku ja la

Untuk tahun ni seperti biasa pagi raya beraya dengan PIL dulu
then after zohor gerak balik rumah mak ayah kat kampung
kalo setiap tahun cenggini pun ok bagi aku
rumah dekat boleh lah buat statement bahaya macam nih
kalo jauh jangan harap!!! haha

Yang paling best tahun ni beraya sebab ihsan dah boleh berjalan
then boleh pakai baju melayu dengan sampin
hahahahaha...cute sangat...tak percaya pun ado jugak!!!!
Time nak bergambar pun jenoh bersilat la haiiii
oleh yang demikian gambar pun so so saja
ok la kan dari takdak



Gambar2 ni pun aku ambik dari handphone jer
padahal bawak ja dslr lah gopro lah
tapi kalo nak tunggu aku nak resize semua tu of coz entry raya 
ni tahun depan kot baru muncul....bersyukurlah!!!





Tahun ni aku pilih royal blue and grey!!!
 and aku rasa this year ramai betoi pakai kaler ni kan???
 tapi combination kaler yang aku buat tu mmg cantik sgt
waaaaaa perasan gilerrrrr...sila la muntoh!!!!
baju aku dari ID Perempuan
satin shawl dari Shawlbysnow
So far shawl tu sangatlah selesa dan mudah dipakai
Untuk suami baju beli siap kat sunshine brand Orlando
Untuk ihsan pulak beli dalam Bukit Jambul Complex jer




Abaikan selipar suami saya yer
Dress ni aku pakai sekejap ja..then tukar pakai kurung moden
susah hoiiii nak berjalan...ai is rimassss
setakat nak bergambar i relakan jer



Petang tu ramai-ramai pergi beraya rumak mak-mak sedara
mak dengan ayah memang selalu tak boleh nak follow
sebabnya rumah iols selalu kena serbu
oleh kerana aku tak dapat cuti raya 
maka haruslah beraya dulu ye dak
ini pun sebahagian jer dari keluarga aku
yang penting kami happy!!!!!

love
cikpuansuri

No comments:

Post a Comment