its me!!!!

its me!!!!

Jom Tengok Ada Apa Di Sini??

Sunday 1 July 2012

Family Dinner

Hello guys...
Finally i got time to update my bl0g.. phewww.. i am super duper busy!!!
cewahhh...busy la sgt kan???

Berbalik kepada cerita asal
pada 23 june yang lalu...seperti yang dirancang...alhamdullilah dinner nak celebrate birthday ayah berjaya dilaksanakan...tapi aktiviti potong2 cake tu enggak ada lah yer...hehe...bukan nak jimat hokey...tapi satgi takut tak termakan kot!!! semua dah nampak beriyani paha kambing...makan pun kat p0rt kambing...haruss la order kambing kan...hahaha...tapi aku order siakap tiga rasa...muahahahaha...boleh???
hurmmm...malam we ols dinner tu...siap ada rombongan sebiji bas makan situ taw...macam tak percaya???
kira kat puncak mutiara cafe kg pelet ni dah jadi destinasi wajib kot bila orang datang penang agaknya lah?!!! tapi aku tak sempat nak snap gambar2 makanan yang we ols order tu..
melahap tak hengat...ni kes sebab nak makan banyak masa dinner..so siang tu tak makan..hahaha



kad ni tunjuk masa nak bayor yer


eija....tiah...me...and eika...
nih rupanya adik-adik saya..sama kan???


gambar ni gelap..huhu...sayang betoiiii


anak2 sedaraku yang nakai tapi baekkkkkk


with big sister...maw taw aarrrrr...peace yawwwww


nindiaaaa geng perempuan


with my beloved mak...pink 0ooiiiii


mak menakan gedix dengan anak menakan sopan...auwwwwww


ni la c0uple lama...hahaha...sayang sungg0h kat mak ayah
love love love


depa ni kembar...tapi tak sama muka...perangai pun tak sama..tapi pandai cover line...aku cover hang...hang cover aku..tu keje depa..huh!!!


mak menakan dengan anak menakan laki pulak
hero-hero nakai tapi baguih ni..ustaz-ustaz belaka
aminn


nindiaaaa mak and bapak menakan paling rugged...hahhaha,,,puihhhhhh


yang ni geng laki-laki...abang-abang iparku

terima kasih untuk semua
saya sayang family saya

love 
cikpuansuri

No comments:

Post a Comment