its me!!!!

its me!!!!

Jom Tengok Ada Apa Di Sini??

Monday 2 July 2012

Kasut Aku Kasut Dia

Phewwwwww...lagi...lagi dan lagik
i bought this just now kat qbay
sebenarnya nak teman bee cari selipar dia saja
alih-alih aku pun terbeli sama
konon-konon nak try saja
tapi bila tengok kat cermin rasa cantik pulak
sayang 0oooo kalo tak beli
apa lagi rembat ja la kan
lepas ni duduk la ko diam-diam su
over sangat membeli!!!


kasut-kasut kat sini memang cantik
tapi ya ampun tinggi-tinggi 0oiii
aku memang tak berani pakai
kalo cantik jer tapi kaki merana..wat gapo?? ye dak??
hahahaha...


tapi yang ni lain...very the ringan...
model HELYETTE
ada dua color hitam dan coklat
aku pilih hitam senang kot nak matching kan!!!


ini selipar bee...ni kira pilihan pertama dia la
we ols kan nak ke bali nak surfing katanya
bluekkkkk


ini pulak pilihan kedua
over dari aku kan???
sampai dua pasang bee belasah
aiyakkkkk


bee terpaksa beli 2 pasang sebab kalo beli 1 RM 79.90
tapi kalo beli 2 pasang RM 99.90
baek ko belasah 2 terus kan..strategi perniagaan..biasala kan
untung2 salah satu tu boleh jual kat sesapa
muahahahaha
sebenarnya selipar ni u ols boleh mix dengan selipar dari roxy jugak
tapi price kena sama atau kurang sahaja... lebih tak boleh okey
malang sekali aku tak berkenan..so bee kena beli dua selipar quicksilver jugak
sorry bee!!!

love
cikpuansuri

No comments:

Post a Comment