its me!!!!

its me!!!!

Jom Tengok Ada Apa Di Sini??

Wednesday 26 September 2012

Wani's Baby Shower :)

Happy to see ibu2 yang sebaya dengan aku dah ada baby
Bila wani invite me to her baby shower
lagi la akak rasa merengkam...jeles jangan jgn cakap la kan
Verangan jugak nak buat baby shower sendiri nanti
But when is it??
Aku masih menanti??
Tapi semua orang cakap sabar
Insya Allah rezeki tu ada cuma tak pasti bila
Apa pun aku harus terus berusaha dah berdoa
Insya Allah

Wani buat baby shower ni last week
the day aku kuar berjimba dengan si sally tu
Kenalan rapat jer yang wani invite
so tak ramai sangat la kan..
yang pasti bergegar jugak la rumah tu hokey

Ni ha wajah mama yang sedang menunggu hari
Expected early october bersalin
seronok wooo tengok si wani ni pregnant
sangat-sangat steady
btw ni second baby wani 
yang sulong dah 3 tahun pun!!!

berseri-seri

amik berkat!!!
The foods...sangat menyelerakan
sampai-sampai terus melahap
semua sedap..now dok terbayang-bayang lagi




Uncle Mirza with baby afiq yang comey
Dah la muka comey baik pulak tu
langsung tak merengek..senang betoi nak jaga


Auntie Sue pun sat sat nak amik baby afiq...geramnya
afiq bolat!!!

seronoknya aku kan!!!


Bergambar bersama kaum-kaum ibu

Yang bestnya baby shower ni ada game special hokey
sebab tu aku tepek gambar game tu kat bawah-bawah
bila semua dah kenyang..baru la feesha start game ni
game ni memang nampak menjijikkan...boleh muntah
tapi happening 0oiiii
Kat sini ada 5 helai pampers 
setiap pampers ada 5 jenis chocolate yang berbeza
so kena rasa and teka coklat apa
cadbury ker milo ka snickers ka
apa-apa jer lah...suka hati hampa la
participation is compulsory!!!

Euwww jijiknya..hahahaha

Masa ni turn aku tengah merasa
Confident gilos bagi jawapan ... rasa macam betoi semua
Tapi masa keputusan diumumkan aku betoi satu saja
muahahahahha
tapi takpa aku ada geng..marina pun betoi satu jugak!!!
Of coz la kan kami memang tak dak baby lagi
so experience tu kureng...alasan di situ!!!

Dan pemenangnya adalah kak niza
Fuyyo0ooo tapi tak kata la kan
kak niza dah ada 3 anak...mmg berpengalaman
plus dia orang yang merasa paling lama
hahahaa......
Winners dapat cash money ok
Ruginya aku...huhu


Thanks to wani sebab invite us :)
kami sangat la enjoy..
Tak sabar ni nak tengok adik sara qisya...excited!!!
apa pun nak semuanya selamat!!!

love
cikpuansuri




No comments:

Post a Comment