its me!!!!

its me!!!!

Jom Tengok Ada Apa Di Sini??

Tuesday 11 September 2012

Perempuan Dan Cermin *__*

W0oooh0ooo 
baru aku tau yang aku pun syi0k sendiri..
0wh malunya...
kat mana nak letak muka
Oh no.....
Eh hell0...semua perempuan sama k
i think lelaki pun ada camni kot..
maksud i syi0k sendiri macam ni haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Tengok la......
.
.
.
.
.
Hotel Malaysia Nube Course
Annoying ker bila bergambar macam ni??
masing-masing ada pendapat sendiri..
Eh hello handphone sendirik...suka hati la kan

Btw gambar-gambar macam ni is normal
tapi kalo hari-hari gambar engko muncul di news feed aku
dah tentu2 la aku rimas kan
ulang ya " hari-hari"
kalo gambar kita orang lain yang amik kan 
ok lagi
tapi gambar yang pesen2 macam 
eh susah nak cakap la kan

Apa pun meh la kita tatap gambar syiok sendiri aku pulak
Special entry ni 
Muahahahahaaha


DP fitting rooms

Guess fitting rooms

G Tower Hotel

DP  fitting rooms

Pilanta Spa Resort

Rumah Mak Tasek gelugor..hehe

G Hotel
Btw entry kali tiada kena mengena dengan sesiapa pun
 tak kira yang hidup mahu pun yang mati...cam pelik jer ayat aku ni
harap maklum!!
Hakikatnya perempuan dan cermin tak dapat dipisahkan

Sekian terima kasih
Till we meet again

love
cikpuansuri

No comments:

Post a Comment