its me!!!!

its me!!!!

Jom Tengok Ada Apa Di Sini??

Wednesday 29 August 2012

Me & Dressing Paula!!!

Aku sendiri pun tak boleh ingat bila sebenarnya aku jatuh cinta dengan DP nih.. 
masa mula2 DP launched di Qbay..
ada jugak ushar2 tapi ntah la
langsung tak berminat

Tapi yang pasti ini la my first DP
aku beli tahun ni jugak bulan 2 kot
tergoda dengan butang2 kat belakang tu
so terus beli
but sampai sekarang tak rasmi lagi pun...kekeke
cantik kan!!!
Insya Allah bila rasmi nanti
I tunjuk yerrrr

in fitting room with sally trying my blouse
sebenarnya tak boleh amik gambar tau!!!
Tapi sekarang dah berubah
DP dah jadi tempat wajib untuk cuci mata
see aku dah terbeli 3 helai blouse from DP on sunday
baru-baru ni la kan...0oppsss
Now aku dah mula focus cari baju2 berlengan panjang
aku tgh slow2 menuju penghijrahan
Ececehhh...amin!!

Yang boleh beli tu sebab colour!!!
homaigod...sejak2 nak raya memang aku suka sgt dengan warna orange nih
asai tengok color ni terus tergoda
plus desing plak cun2 kot
apa lagi...rembat terus la

Otw balik ternampak lagi satu yang agak menggoda
macam nak p capai jer besok
Wish me luck hokey :)

Kuasa warna aku tergoda
2 helai sama tapi beza kaler jer
satu lagi boleh pakai two side ok
jimat di situ!!!
Mulai sekarang me in love in
.
.
.
.


love
cikpuansuri

No comments:

Post a Comment