its me!!!!

its me!!!!

Jom Tengok Ada Apa Di Sini??

Tuesday 28 August 2012

Indahnya Beraya Di Desa :)

ooOOO0oooo balik kampung
o0oooo balik kampung
o0oo balik kampung
hati girang........

Buat macam kampung aku tu jauh sangat kan
over the sea kot..
we ols kena merentas penang bridge dulu
then baru la sampai tasek gelugor..
ok lah xmo ckp banyak2 
jom layan gambar-gambar sudah


selamat hari raya aidilfitri
maaf zahir dan batin
dari saya dan suami
ececehcehhh...over taw!!!




mentang2 dah ada photographer
menggedix la aku bergambar
gambar aku asyik tertutup jer mata
tapi aku tetap s0ka!!!so tepek jugak


b dengan anak kakak si azri...kami bertiga sedondon


waktu ni paksu, anak pak long,pak lang datang beraya kat rumah


aku and kakak sulong ku
kat tepi tu berjubah putih anak pak su aku


yang belah kanan tu mak saya
sibuk melayan tetamu


adik bongsu kembar dia keluar beraya so tak dak dlm gambar


kami enam beradik..ini adik saya..dia anak no 4


kakak and my abang ipar...amboi...amboi...amboiii


my family
kakak2 adik dan anak sedara


kami lagik...
gambar ayah ngan mak tak dak 
sebabnya dorang sibuk dok layan tetamu

InsyaALLAH dis coming friday cuba untuk bergambar ngan mak ayah
ada family reunion di sungai petani
raya lagik

love
cikpuansuri


No comments:

Post a Comment