its me!!!!

its me!!!!

Jom Tengok Ada Apa Di Sini??

Monday 27 August 2012

Sehari Sebelum Raya!!!

Sebelum ni i update citer seminggu sebelum raya kan
sekarang nak citer aktiviti we ols sehari sebelum raya pulak
disebabkan b request untuk beraya di rumah dia dulu
so hari sabtu ptg tu we ols balik umah mak kat seberang dulu
hehe...balik sat pun jadi lah...thanks b
Ayah ajak berbuka sama-sama
last day berpuasa...so harusss la kan


On the way balik tu sempat singgah A to Z
beli bunga untuk mak...
sebabnya hari tu is my mom birthday
18 Ogos 2012
Selamat Hari Lahir Mak!!
Me Love You So Much


Hadiah untuk mak tahun ni
Cantik tak??!!!


Petang tu ayah masak special sket la untuk kami semua
Nasi daging dengan ayaq asam
Bihun sup pun ada
Time ni ayah tengah panaskan sup daging!!
cake tak dak na
sebab bulan2 posa ni tengok cake pun tak lalu


Gambar ni pun tepek kat sini jugak
Kucing-kucing adik saya :)


Seperiuk sup..nak hantaq untuk jiran2 sama
memang terbaek la bihun sup and nasi daging ayah saya


Kakak tengah menghidang makan
geng lelaki makan kat atas
geng perempuan makan kat bawah
terlampau ramai..so kena buat dua bahagian


Lepas berbuka...solat maghrib
We ols pasang pelita pulak
Bercahaya rumah!!!


 Lepas dah pasang pelita tunggu apa lagi
main mercun la...
see my abang ipaq...sakan betoi
b siap bawak seplastik mercun bola
Bunyi dia memang betoi2 kuat la
sakit dada and memang bahaya


Kalo mercun2 camni..geng2 perempuan ja yang main
aku dok kat tepi ja
menjerit-jerit
hey hey hey jangan
risauuuuu....


Tengok la gelagat anak sedara aku
depa ni memang berani
seriyat darah tengok
sangat marbahaya!!!


b pun sama naik dengan anak buah
aku yang terpaksa sorok sikit mercun bola tu
kalo tak...lagi menjadi-jadi
depa kata aku penakut
Helooo0ooooo...bukan takut tapi risau la


Ni iman anak sepupu cucu sulong mak lang aku
depa ni jadi penonton
terpaksa tutup telinga dia
hehe...dia takut tapi still nak tengok

Lepas dah habis main mercun
Lebih kurang pukul 10 we ols pun gerak balik penang semula
Alaaaaaaa

love
cikpuansuri



No comments:

Post a Comment