its me!!!!

its me!!!!

Jom Tengok Ada Apa Di Sini??

Thursday 2 August 2012

Shoes Hunting!!!

Sabtu lepas sebelum balik kampung sempat lagi aku terjah Gurney Plaza
mau cari kasut raya uols...bhuahaha
dah lama aim heels ni tapi waktu tu rasa tak perlu kot
so tak beli la kan
tapi bila orang ckp dah rezeki kita 
elak macam mana pun tetap jadi
begitu juga kisahnya aku dgn heels ni
rezeki aku la kot..siap ada discount lagik..save duit mak cik!!!




cantik tak??
Hilang seri kasut raya aku kan??
akak tak kesah pun
kalo nak beli sama pun takpa..baru la boriaaa..hehe


kalo hari sabtu aku terjah Gurney Plaza 
hari ahad aku terjah Sunway Carnival pulak...rajin sgt la kalo bab menyoping ni kan
ala hari yang aku cari baju untuk ayah aku tu??
ni kes b4 kena samak la
time tu sempat aku rempat 3 helai t shirt untuk adik dan suami
untuk diri sendiri pun kena jugak.,dapat kemeja pun jadi lah!!
so mission untuk hari raya dah 70% complete
cuma nak cari baju untuk mak
bayar duit kuih raya
and tukar new notes
itu saja ...opss how about bag raya?!!! stop it sue!!

love
cikpuansuri





No comments:

Post a Comment