its me!!!!

its me!!!!

Jom Tengok Ada Apa Di Sini??

Tuesday 25 September 2012

Weekend With Si Sally

Sejak dua menjak ni kalo weekend jer 
menggedix aku nak breakfast dengan hubby kat luar
Sanggup bangun pagi-pagi walapon tak la pagi sgt kan
dulu tak macam ni pun..akhir2 ni saja..
so last sunday we did it again..
dan seperti biasa akan terjumpa kak elia bersama suaminya
tak rancang tau tapi dah 2 minggu asyik terjumpa 
apa lagi sarap semeja la kan
sangat happening
kak elia ni ofismate kat bank
aku dah anggap macam kakak sendiri aka BFF la
segala rahsia dikongsi bersama gitu

Berbalik ke cerita asal
lepas dah sarap bergosip-gosip ngan kak elia terus balik rumah
ptg tu hubby ada BBQ dgn kawan2 dia
malas nak join bosan kot..hahaha
tetiba dlm pukul 12 si sally call siap cakap
ooooo p sarap tak ajak!!!
alamak pasepa la kak elia p habaq kat dia pulak
so untuk cover balik dia ajak aku teman dia lunch 
dia teringin nak makan kat awet muda!!kes kempunan...choiii
btw si sally ni baru balik dari Kun Ming China
s0 kesian pulak kat minah ni kan

so dalam kul satu dia jemput aku kat rumah
sampai saja awet muda mmg ramai la
si sally dah excited ..mmg rakus la dia makan
tudiaaa...betoi2 kempunan..baru p seminggu..haha
sambal ulam semangkuk kot..dia mmg org melayu..nama ja sally
aku makan nasi sesenduk saja...
kenyang makan nasi lemak pg td tak abeh lg

Pas dah kenyang aku yang ajak dia p qbay
katanya nak beli lotion kat sasa saja..pastu nak balik
tapi percaya kah anda semua?? nom nom nom
yang ni aku akan update kemudian hokey

After dah puas membeli dia kata lapaq laksa la pulak
so aku pun bawak dia makan laksa..mmg dia jemput aku kat rumah
kisahnya aku yg kena drive...demmm!!!
Tapi takpa she's my BFF
This is how we enjoyed our weekend :))


Kalo suruh sally amik gambar macam ni la hasilnya...
waktu ni dok teringat kat si Ani yang tgh bz dengan course nya di Bangi...huhu
Bebeh ku ani pasni kita meet up sesama k!!
kak elia pulak bz dgn husband!!


Nindiaaaa si Sally aka Sally Gebu!!!
memang putih gebu..dalam luaq sama saja!!


Kami panggil tempat ni SAMPAN
port terbaek nak rehat sambil makan laksa
ayak nyiok cendol rojak
dan macam2 lagi


Seat terbaik kami..see nampak penang bridge!!


Belah kiri nampak jetty ke pulau jerejak!!


Laksa sini not bad..boleh makan la


Bersepah meja...yang makan dua orang saja!!!
Yang pasti kami berdua enjoy!!!

love
cikpuansuri

No comments:

Post a Comment