its me!!!!

its me!!!!

Jom Tengok Ada Apa Di Sini??

Saturday 4 October 2014

Bermalam di Hydro Hotel Dengan Adik-Adik :)

Kisah tiga bulan lepas jugak...harap maklum ya!!!
Untuk birthday ihsan aku memang dah plan nak ambik cuti seminggu
kononnya nak ke mana-mana
tetiba ayah aku cakap dia nak ke kelantan 
nak ke HUSM ada appointment dengan doktor di hospital tu
untuk pengetahuan korang ayah aku memang tak berapa sihat
tengok macam steady ja tapi dia sebenarnya tak sihat
ada problem dengan jantung
ayah aku pulak kalo ko sebut ja doktor ni bagus ubat ni bagus
for sure ayah aku beli...itu pasti!!!
rumah aku dah macam mini farmasi okey
macam-macam ubat ada...sebut ja
so ayah aku kelantan dengan mak and kakak aku
so aku stay kat kampung je jaga rumah

Bila dah cuti tak kan kau tak ke mana- mana kan?  bosan weii!!!
dalam kepala dah pikir nak ke mana
memula pikir nak ke lost world of tambun sana
tapi nak pergi jauh-jauh without husband mcm tak best saja
dengan si ihsan lagi...pikir punya pikir
better lepak kat feringgi ja hotel pulak kalo ko book last minit
mahal nak mampus...aku kena ambik dua bilik sebab bawak anak sedara sekali

so the best price aku dapat waktu booking tu is hydro hotel
ini kali ketiga aku stay sana...kat sini aku suka breakfast 
banyak pilihan walaupun room dia so so saja...haha 
aku ambik dua bilik yang ada link senang skit
sebenarnya kalo ambik sebilik pun dah cukup
tapi kasihan pulak takut tak selesa nak tido




Aku ada dua orang kakak dan tiga orang adik
we ols tak ada sedara lelaki semuanya girlsss
aku ada adik kembar dan anak sedara kembar ok
hebat kan??? haha....tapi muka langsung tak sama ya
jauh benar bezanya....tak paham aku
so yang kat atas tu adik aku yang bongsu la ...si kembar
adik lagi satu follow mak ayah ke kelantan
eh mana anak sedara aku si aimah tu...opss dia camera shy!!


si manja kesayangan mama
muka aku sebam gilerrrr...selebetnya lahaiiiii




 Kami stay sana satu malam ja
malam tu ronda-ronda kat night market then makan makan'
after that balik bilik lepak...itu saja
siang tu masing-masing berendam dalam pool
air laut kotor sangat memang tak sesuai nak mandi
kalo nak rasa penyakit kulit silakan...haha
plus ombak kuat...uissshhh takut aii



Achu achik and kak aimah asyik nak menyaka dia saja
hai laaaaaaaa






Tengok la muka si kecik ni cheeky sangat kan
seronok dapat lepak ngan achu achik 
seronok dapat memunggah ice box...omg!!!
aku dah malas nak marah...sebab kalo ko marah pun dia tetap 
nak jugak main kat peti ais tu,,,apakah???
sabar ja la su....layan kan saja

love 
cikpuansuri

No comments:

Post a Comment