its me!!!!

its me!!!!

Jom Tengok Ada Apa Di Sini??

Saturday 4 October 2014

Shaaf Ihsan Turns ONE....Happy Birthday Sayang Mama :))

Assalamualaikum semua...
Sekarang ihsan dah setahun tiga bulan...subhanallah
16/6/13 - 16/6/14...cepat kan?? yes sangat cepat
sebelum ihsan mencecah usia dua tahun better aku update dulu 
first birthday party ihsan yang aku buat 3 bulan yg lepas
kahkahkahkah..better late then never rite?!!

By the way birthday party ihsan last minit punya planning
aku semua pun last minit kan....pemalas sangat nih!!!
dari awal memang dah plan nak celebrate birthday ihsan
 sekali buat kenduri akikah kat kampung..kampung kan meriah!!!!
tup tup ada hal yg tak dapat dielakkan
oh emm geee sadissss la jugak aku kan 

Waktu tu dah on off eh nak buat tak birthday party ihsan nih??
first time kot nak arrange birthday party anak kan
of coz la aku cuak nak pikir macam-macam hal 
 siap cakap kat laki better kita pi holiday kot b
hahahahaha sampai ke situ.....

Tapi bila ku tenung raut wajah anak aku tu
come on sue anak first kot ...rajin la sikit
buat simple-simple pun ok kan..at least ada kenangan

And syukur alhamdulillah birthday party ihsan berjalan dengan lancar
walaupun kelam kabut sikit...hahaha
yang penting decorations birthday party tu aku buat sendiri hokey
hebat sangat kan????haha kembang kempis hidung aku


bila buat majlis sendiri baru sedar betapa letihnya diri ini
bayangkan gambar sekeping pun tak sempat nak ambik
gambar-gambar ni pun mintak dari adik aku je
sibuk sangat melayan tetamu
itu baru aku jemput family and kawan2 rapat ja


Birthday boy yang dah berpeloh-peloh...haha
terpaksa upah dengan lolipop baru nak duduk diam
ihsan sangat behave that day langsung tak nangeh
seronok sangat main...good boy!!!
Actually tema birthday party ihsan is little man
Tapi so so jer la..haha last minit kennnn!!!
yang penting royal blue and lime green
mewarnai keseluruhan majlis....ececehhhhhhh


Dan yang paling aku suka sampai tido pun senyum-senyum 
ialah birthday cake ihsan
sangatlah berpuas hati...thanks rina!!!
design memang sebijik yg aku nak taste dia tip top
sumpah weiii sedap gilos
aku ada order cupcake jugak dengan dia
memang puas hati la ikhlas cakap kan


Sebelum potong cake..acara potong cake pun terabur
buat siang panas la haiiiii...cisssss
takdanya nak nyanyi-nyanyi
yang penting di awal majlis ada bacaan doa
dari ustaz rock aka bakal al hafiz...anak sepupu aku
thanks along!!!



 tengok ihsan tu...potong cake pun macam dipaksa-paksa
memang pun kan.....


mama tolong ihsan tiupkan lilin ya!!!
mama yang terlebih excited...
happy birthday sayang mama!!!
Doa mama sentiasa mengiringi ihsan
mama sentiasa doakan agar anak mama ni jadi anak yang soleh
berjaya di dunia dan di akhirat
yang dapat mendoakan mama dan abah di sana nanti
amin!!!






Tak sempat table ni nak siap tetamu dah sampai
apakedahal kau su?? first time kot
perasan tak balang-balang yang tinggi tu...mahai gila!!!
semua benda atas meja tu aku beli dari ssf
cari tempat lain nan ado...huhu...terpaksa beli jugak



aku tak ada proper punya gambar...
ini sahaja gambar prop yg aku ado...sadisssss
memang tak sempat nak ambik
by the way segala printing tu maina yg buatkan
siap tolong potong k...maina sangat la rajin
minat sangat katanya...thanks darl!!!
aku just lekat tebok lubang ikatkan ribbon dan gantung
untuk goodies bag aku beli dari mydin saja
then lekat sticker tu...sonang keja!!!
ceria sangat warna-warna tu kan!!!


ihsan dengan achu aka OP
kahkahkah....thanks achu kasik sandal nike tu
ihsan suka sangat and now dah nak ketat 
but dont worry nanti mama ihsan simpan utk adik ihsan pulak




Tengok gambar-gambar dessert ni telan ailio sejuta kali
semua sedap...sapa nak order boleh jer dapatkan info dari i k
sumpah tak menyesal dan dijamin uols nak repeat order

untuk menu hari tu aku sediakan
nasi daging special dari ayahku sendiri 
koew teow thng kak timah
roti jala
seri muka
kuih lapis 

Jutaan terima kasih pada tetamu yang hadir
Ihsan sangat suka dengan hadiah-hadiah tu
dan kepada parent in law thanks a lot sebab menaja lokasi
thanks mak bapak 
thanks mak ayah and family
Terima kasih sebab banyak menolong anakanda!!!!
untuk kekasih hati thanks sebab sudi layan karenah i k
love u deep deep 

love
cikpuansuri




No comments:

Post a Comment