its me!!!!

its me!!!!

Jom Tengok Ada Apa Di Sini??

Sunday 19 October 2014

Kenduri Kendara....

Tengah scroll phone nak transfer gambar ke laptop 
ternampak pulak gambar gambar kenduri kendara
teringat kekalutan aku hari tu 30/8/14
aku kena attend 3 kenduri serentak ...wajib hadir ya tiada alasan
kalo tak tunjuk muka nahas la aku hahahaha
semua pun berebut-rebut nak buat kenduri that day sebabnya cuti
bersambung sampai isnin...so tarik nafas dalam-dalam...gumbira!!! 

Balik keja hari jumaat cepat-cepat dobi baju and kemas apa-apa yg patut
sebabnya malam tu nak terjah rumah mak teh...
tak sabar nak jumpa sedara mara...nak tolong memeriahkan rumah kenduri
hahaha...percaya?? sila jangan percaya ya..
Kenduri kendara jer la kita boleh berjumpa kalo tak memasing sibuk je
seronok tau malam kenduri..meriah gila!!!
bebudak lagi la.. lari la kau keliling rumah takda siapa nak marah
pastu pulak semua pun nak tido sana..kongsi kongsi bantal selimut
...aku tak join la...tido rumah lagi selesa haahhaha

Mak teh aku terima menantu pertama so harus la majlis tu besar-besaran
macam macam ada...bihun sup cucur udang cucur bawang
keropok lekor tapi paling win ayam goreng berempah ...sedap gila
aku pepagi tu dah sampai.. pukul 10 jgk la..tutup muka haha
kena datang awal sebabnya nak pergi kenduri lain pulak lepas tu
apa pun tahniah dalila and nazmi
bahagia hingga ke sorga hendaknya...amin!!!


selfie dengan anak dulu...awal lagi so orang tak ramai sangat
gambar pengantin sekeping pun takda sebab tengah bersiap







Sebelum tetamu lagi ramai mari bergambar dulu ya
plus muka gebu gebas lagi....hahaha
mak mak sedara pakai baju sama...mak teh sponsor kain sekayu
kami anak-anak ni beli kain sendiri...ini tak adil...
sebab nak sama terpaksa beli jugak
awal-awal lagi dah pilih nak pakai fuschia kaler!!!



Lebih kurang pukul 2 terus gerak ke USM 
wedding abuzar and delina...congrats guys!!
bahagia sampai syurga ya korang
Sorang lagi ahli funandbahaya bergelar suami
kenduri sampai pukul 4 ja...a bit rushing la..laju-laju mirza drive
waktu sampai tu semua konco-konco funandbahaya ada
yang stay kl semua pun balik..abu's big day
tapi aku frust sebab tak sempat nak ambik gambar ramai-ramai
benci....... 





macam ni pun jadi la...bini-bini funandbahaya
alhamdulillah kami rapat...itu yang best


Lepak sana sampai pukul 7 then cepat-cepat balik
sebab malam tu ada lagi satu wedding nak attend


Malam tu attend kenduri neighbour mil aka adik one of funandbahaya members jgk
mil tak dapat nak join sebab tak sihat so kami jadi wakil
kami kena join rombongan pengantin perempuan
nak meramaikan lagi....mak pengantin dah remind awal-awal ya
suruh ikut dorang...tapi lagi best pengantin sendiri watsap suruh ikut
ok la laling hari bersejarah uols i sanggup
congrats farahida and amirul!!
moga berbahagia hingga ke anak cucu ya

Malam tu keluar minum lagi dengan funandbahaya 
paparich egate jadi port malam tu...melepak sampai dorang cakap nak tutup
hahaha...kesian pekerja-pekerja situ tunggu kami blah
pastu plak continue minum kat kayu pulak..itu aku tak follow
 sebab aku bawak ihsan sama..kalo tak sahih aku join...haha



walopon badan aku letih tapi aku puas hati
sebab dapat jumpa semua orang 
dapat attend semua wedding
yeayyyyyyy!!!!

love
cikpuansuri



1 comment:

  1. Assalam suri,
    tu diaaaaa
    bertingkek kenduri
    kenyang perut soka hati he3

    ReplyDelete