its me!!!!

its me!!!!

Jom Tengok Ada Apa Di Sini??

Tuesday 9 October 2012

Asyik Aku Saja Yang Kena..

Pagi-pagi dah bagi jantung aku berdebaq!!
Ahhh apa hal??? asyik aku saja
Dalam banyak-banyak keta dok parking..keta aku jugak yg hang nak pilih
Pasepa nih?!!!
Bengang betoiiii arrr...
Okey semalam keta aku kena saman lagi
Dah masuk kali ketiga dah ni
Ahhh mana boleh tahan..padahal memang salah sendirik ken
Hang tak bayaq parking so haruslah kena saman
Eh hellloooooo
Yang aku pelik...asai keta aku ja yang kena
keta lain pun tak bayaq kot...ishh bikin panas arrrr

Semalam bila tengok kertas saman kat viper
aku senyum jaaaa
ala baru 3 keping!!! chill la sue...
Tapi bila aku tengok brader tadi nak mai saman keta aku
baru aku taw...rupa-rupanya
depa ni aimm orang2 kamik saja
Yang depan-depan bank saja yang kena
yang hujung-hujung tu selamait...mana aci
tambah-tambah yang ada sticker bank...sahih kena!!!

Yang best pagi tadi aku dapat parking kat meter yang rosak
bukan sengaja hokey tapi ni namanya tuah...kehkehkeh...geli aku
so masa depa dok bising2 geng saman ni sampai
aku relax ja turun..siap senyum sampai telinga
so bila brader ni nak saman
aku cakap la meter saya rosak
aku siap tampal kat meter tu...aku tulis besaq2
"METER ROSAK"
hampa tau dia kata apa...
kalo kat meter rosak mana boleh parking
haremmmmmm betoi
dia siap kata cik kena ubah keta
hello0oooo kalo aku ubah keta aku dah tentu-tentu keta len yg mai parking kat sini
awat la dia ni bangang sgt!!!
meter tu yang rosak
tu hampa punya masalah lah ken!!!
bomodohmoh la deyni!!! euwwww
sabaq ja lah

So cerita dia kat sini..keta aku ada sticker 
so depa ni tau lah yg aku akan parking seharian kat situ
maka depa pun akan keluarkan saman
ada jer orang kata ala setakat depa ni yg saman
mo relax sudah
Tapi aku tak relax kot...aku semak!!!

Ok bai!!

love
cikpuansuri





No comments:

Post a Comment