its me!!!!

its me!!!!

Jom Tengok Ada Apa Di Sini??

Wednesday 3 October 2012

Sayangnya Nak Guna....

Apa yang hang sayang tu sue???
Hello Kitty la!!!

Semalam mak ajak p pasar hari
so sebagai anak yang solehah maka aku pun bawak la mak aku p sana
Pasar hari ni buka hari ahad petang saja
macam-macam ada tau..
Dalam banyak-banyak tu 
aku tergoda dengan towel hello kitty ni
warna dia cantik la...cute pulak tu
Mak kata ni semua barang-barang reject
Akak tu jual RM15 hengget saja
Rasa cam sayang ja kalo tak beli kan
tapi dalam hati rasa takut jugak nak pakai
kalo reject ok la..tapi kalo bundle??...hah camna??!!!
mau gatai badan aku berhari-hari..huhu..seriyau
Tapi aku cuba yakinkan hati..ini towel reject
Towel ni tak nampak macam dah pakai pun..cewah
Macam baru ja..tebal pun tebal...besaq pun besaq
ha kalo dalam supermarket dah tentu-tentu mahai
So apa lagi bayaq sudah...berbaloi-baloi!!!


besaqkan???kombinasi warna yang menarik..
yang aku tau hello kitty ni bukan warna pink ngan putih ka??


dari jarak dekat....uishh memang cute gilos
kalo tak beli hari tu mesti menyesal tak sudah!!!


Apa pun kena basuh dengan dettol dulu
Pastu nak guna ke tak...lain hari la pikir :)

love
cikpuansuri





No comments:

Post a Comment