its me!!!!

its me!!!!

Jom Tengok Ada Apa Di Sini??

Saturday 20 October 2012

Ber Temu Duga Katanya :)

Phewwwww....menghela nafas yang panjang
Almost 6 years bekerja
Untuk pertama kalinya aku mengisi form untuk ke peringkat yg lebih tinggi
w0oo0ooo...sebenaqnya tak tinggi mana pun..takat2 tu jugak
Btw nak gaji lebih ja..hahaha..of coz la kan...itu harus!!!
Untuk post ni keja sama jugak ...
cumanya Authority limit untuk sign tinggi sket..yang lain semua mcam skrg
Kadang2 ada ja orang tanya xmo jadi officer ke??!!
So far im not ready yet..but im planning for that
Insya Allah..
For me biaq la kerja yang kita buat tu kita suka
senang sket...so tak la stress sangat
Bekerja dengan orang ramai ni..faham2 jer la
Peluang nak sound balik org2 yang tak paham bahasa ni susah
Kena banyak sabaq
Kalo dapat branch2 yang relax...seronok arr
Tapi kalo uols bekerja di branch aku sekarang
Harap maklum...memang byk c0baan

Ok back to real story
Alhamdulillah semalam aku dah lalui sesi interview
btw last month kot kami pakat2 submit form
dalam 5 org yang submit..2 orang dapat p interview
ini untuk branch aku la kan..only me and fadzly..syukur
post ni di buka untuk penang kedah perlis
untuk mainland and island dah selesai semalam
ada 60 org yang berjaya ke sesi interview ni
memang ramai..plus otai2 kot..haha..berserah saja
sumpah terkesima seketika
btw last friday my frens from others branch ada whatsapp
and inform me pasai interview tu
tapi aku cam tak percaya..betoi ka??!! 
selagi tak tengok hitam putih kan
so on monday..buka emails
Alhamdulillah my name was there

The day before interview ya rabbi..serius aku neves gila
nak dijadikan cerita semalam mmg aku punya plan leave
so dapat la aku relax sket kat umah sambil menelaah...hahahaha
my turn is 12.30..tengahari kot...memang dah tak lalu nak makan
hello sue hg baru nak p interview sgc..awat dok buat ketaq sgt!!!
aku sendiri tak tau pasepa aku jadik mcm ni
mungkin sebab dah lama tak lalui sesi ni kot

My name was in panel no 1
so neves..so bila dah time
macam2 doa aku baca hokey
siap kol mak suh doa jgn bg neves
dalam bilik tu ada 2 panel
dua-dua is malays..and one is my Ex abm Kak rina
you all know wat happen inside da room
just sembang2..takdak lgsg soalan yang aku sibuk telaah tu
ada la sket2..what im going to do if i was selected for the post?!!
itu pun macam gugup nak jawab...demmm..padahal praktis mcm gila
hahahaha...neves apa pun tak tau...benci2
then lama2...ok la sket
almost half and hour dlm bilik tu..phewwww
btw soalan yang paling tak suka??!!
and kat mana-mana pun selalu akan tanya
are you mobile?!!!
hampa jgn leceh dok bg phone no pulak
maksud dia di sini..sanggup ka kena transfer??
ahh takat dekat2 ni apa lah sangat kan
tapi depa ni kata kat aku Sungai petani
cho0iiii
mak aiii jauhnya...sumpah mula2 aku kata tak mau
then bila pikiaq2 balik plus depa dok brain wash
makanya aku pun kata
Yes im willing to do that for the sake of my future
h0ooiii memang aku menipu di situ

But trust me...
For this interview..aku tak harap apa-apa
just nak gain experiences...
kalo dapat syukur alhamdulillah
kalo tak coba lagi kan..coba ..dan terus mencoba

Semua ini adalah kuasa ALLAH SAW
Doa dan tawakal sahaja

love
cikpuansuri



















No comments:

Post a Comment