its me!!!!

its me!!!!

Jom Tengok Ada Apa Di Sini??

Sunday 7 October 2012

It's Your Day Bebeh...Happy Birthday!!!

Happy Birthday to My Beloved Ani
Hope apa yang dihajati menjadi kenyataan
Amin...
She's my BFF since sekolah rendah hokey
cer kira dari 1995 to 2012
memang lama la kan..rasa bangga di situ!!
segala kisah suka duka semua kami dah lalui
sesi aku cover hang, hang cover aku masa zaman sekolah tu biasa arrr
Hehe..bila kenang balik gelak jahat tu dah tentu
nak nangeh pun ada tau..huhuhu

Memandangkan birthday si ani jatuh hari jumaat
maka kami pun sepakat nak celebrate kat TGI Friday
Konon-konon nak ke Gurney Paragon sana
tapi bila pikir kan jalan confirm jammed
so terus tukar venue kat Queensbay saja
dekat sket kat umah aku kan...hahahaha

Plan asai nak meet up kul 8 malam
tunggu punya tunggu pukui 10 baru ani ngan sally smp umah aku
elok sangat la kan..nasib la TGI open sampai pukul 12
waktu sampai tu nasib orang tak ramai sangat
so waktu menunggu untuk bersantap pun cepat la kan
Kami suka

Walaupun just a small celebration within us
no balloons no cake no music
tapi memorable for us is it?!!!


Inilah wajah orang yang diraikan
Happy birthday bebeh...love u lah!!!
Brownies Obsession sebagai ganti untuk kek



Menggedix sebelum makanan sampai





Aku tak ingat la nama menu yang we ols order nih
Asyik dok bergosip
camno nak ingat kan..haha


Keterujaan menikmati steak plus lapaq terok terok


Teruknya muka aku..tapi akak sukerr


Nampak sangat ani berpura-pura di situ..hahaha






Aku sayang hampa dua ketat-ketat
semoga persahabatan kita kekal sampai bila-bila
Walaupun aku dah kawen aku coba luangkan masa dengan hampa dua
sebab Mirza sporting..mak bapak mertua aku pun sporting
tapi aku tak pasti macam mana pulak bila hampa dah kawen
hahaha...motif??!!!


Seriously i love this picture so much
we look so sweet
Kesian sally kena amik gambar
dah nama pun birthday ani kan

love
cikpuansuri

1 comment:

  1. Walau simple tapi nampak meriah :)


    Happy Birthday to her ;D

    ReplyDelete