its me!!!!

its me!!!!

Jom Tengok Ada Apa Di Sini??

Wednesday 3 October 2012

Biru Kobalt Kot!!!

Ini lah hasilnya kalo dalam phone ada App C&K
Bukan C&K saja yang lain pun ada!!!
Untung tau..hari-hari depa ni update aku 
So aku boleh shopping anytime kat C&K nih..baguih ka??
so bila dorang ni update new collection
Aku pun belek la satu-satu
Kalo ada yang berkenan terus p cari kat store yang berdekatan
Boleh ja kalo nak beli online
tapi aku ni jenis kena tengok depan mata sendiri
baru puas hati
kisahnya dah pernah terkena
Indah Khabar Dari Rupa
So better p tengok sendirik


Okey kalo uols perlukan idea nak pakai apa
nak cari macam mana
just click the style tu
kat situ akan keluaq lookbook
so dari situ dah boleh tengok macam mana nak mix and match 
apa yang perlu ada musim ni
nak bergaya macam mana
Cer tengok?? mana tau tercetus idea


so dalam banyak-banyak tu
item penuh berahi ni yang aku nak p cari
pertama haruslah handbag tu kan??
kasut pun menarik jugak!!!hahahaha
Nanti-nanti lah...


For your info..bag tu dah ada dalam genggaman
suka suka suka...melompat kegirangan
RM189.90 



Aku tak penah ada handbag warna ni
Cantik kan!!!!
Pasni nak carik baju warna ni jugak la
Yeaayyyy


love
cikpuansuri

No comments:

Post a Comment