its me!!!!

its me!!!!

Jom Tengok Ada Apa Di Sini??

Wednesday 10 October 2012

Hek Eleh Ini Pun Mau Up Ka??


Minggu lepas balik umah mak sorang-sorang 
Sebab encik suami keja
So memandu lah aku feeling2 kampung aku tu jauh gilos..hehe
So sampai2 ja rumah sebelom masuk ternampak sesuatu
Uishhh cantik jugak??!!!
Terus laju-laju masuk rumah
Bagi-bagi salam tu terus tanya 
Seluaq sapa yang elok sangat dok hang kat luaq tu??

Adik aku pun menjawab
awatnya?? seluaq i ler
Aku : beli mana??
Adik : FOS
Aku : FOS mana??
Adik : Jusco Perda
Aku : Hah jom kita p sana

Tudia bila kata nama sue tu...ketaq2 mau jugak
Bla sampai sana terus terjah FOS dulu
hokey aku gembira sebab size aku ada..rejeki..kikiki
Nak tengok dak??










scroll ke bawah










lagik




















Ha nindiaaaaaa.....
Seluar tidoq saja uols...kuikuikui
ala aku suka..aku suka..aku suka 
Playboy taw!!!
Tengok la tengok la


Seluaq tido aku ni kain dia memang lembut
tambah-tambah pakai musim-musim hujan ni..sesuaiiiii
Agak agak besok pagi nak p breakfast pakai seluaq ni pun ok :)
Kalo sapa-sapa berminat boleh ja dapatkan seluar ni di FOS yg berdekatan
RM29 saja...ada dua kaler hitam n putih

ok la time to sleep uols
opss hari ni rabu ada Mad Markets
bubye

love
cikpuansuri






No comments:

Post a Comment