its me!!!!

its me!!!!

Jom Tengok Ada Apa Di Sini??

Sunday 21 October 2012

My Lazy Weekend ....

Minggu ni minggu M****
Konon-konon pagi sabtu nak breakfast kat taman tun sardon
tapi camtu la...bangun-bangun dah pukul 10 lebih
so cancel breakfast...pastu continue bermalas-malasan lagi atas katil
Sangat awesome ooiii
Pastu agak-agak matahari dah tinggi sangat ... terus bangun mendobi
Then mandi... pas mandi terus lunch...hoi senang betoi keja aku kan
Lepas dah siap lunch...sidai baju...pastu melepak ja dengan b dalam bilik sambil menonton

Petang tu masing-masing dah bosan..cam pelik ja tak keluaq kan
so terus siap-siap keluar tanpa arah
kata b nak meronda-ronda saja
aku follow jer
malas nak terjah mall..kalo masuk kompom melayang duit aku...no no no

Bila dah sampai padang kota
terus teringat coconut shake dengan mee goreng sotong
so singgah...melepak la kami laki bini kat situ
melantak lagi!!!
so masa menunggu order sampai.. boy ton and adura call gtaw depa otw mai kat kami
makanya lagi lama la kami kat situ...
Dalam kul 7 baru gerak balik rumah


Coconut shake...memang surnessssss


Plus mee oreng sotong ni memang superb!!!!

Malam tu dah tak kemana-mana just stay kat umah saja
plan asai lepas dah mandi berehat
 nak kuar lewat sket la... nak supper kat abu
 itu pun aku cancel sebab malas

Pagi tadi terjaga awai tapi malas nak bangun lagi
so sambung golek-golek atas katil
tengok tv...makan pun tidak sebab malas...hahahaha
Dalam kul 4 baru keluar lunch kat Hameediyah
Bila lapaq terok-terok then makan
memang best...nasi beriyani sepinggan aku sapu habis
sebabnya ayam ros dia sempoii betoiii la


Tengok sendiri arrr...sangat menyelerakan...
teloq rebus tu laki aku yang punya...mamak tu boh sekali dlm tu..hehe

Kenyang sangat-sangat...nak jalan pun dah tak larat
b ajak p bayan baru pulak..nak cocok duit katanya
sampai sana.... kat sunshines tu ada mcd terus suh b stop sat
 aku nak tapau sundae cup pulak....isk isk isk

Sekarang ni tepat pukul 10.40 minit malam
 aku tengah menikmati lays
sambil menaip..sambil tengok tv
baju sidai semalam pun dah lipat...baju keja pun dah iron
so sekarang memang tak dak keja!!!
oh bosan!!!...bosannya!!!
memang bosan ooo bila b keja malam


Kudap-kudapan di hari malas ku


Sekarang ni dok layan milo panas pulak
milo ni memang bagi aku mengantuk uols
stop sini dulu la ek...sleepy mode is on
nak solat dulu pastu nak pakai relaxing mask
Pastu tidoq...ok goodnite semua 

love
cikpuansuri




No comments:

Post a Comment