its me!!!!

its me!!!!

Jom Tengok Ada Apa Di Sini??

Tuesday 9 October 2012

End Of Year Trip Maybe :)



Your booking with Agoda is confirmed and complete.

Ini kes bila suami kena check schedule dulu
Kalo ikut aku dah lama aku booking
sebabnya aku dah plan leave since Jun lagi hokey
Over kan..

Last week b dah bagi green light ckp holiday mode is on
so apa lagik
kalut-kalut la aku booking
bab-bab booking hotel ni mmg tugas aku
laki aku tukang bayaq saja
Tapi aku suka la ...best what?!!!

Cuba uols teka aku nak ke mana???
Selagi berdua ni boleh lah nak meronda ke sana ke mari
nanti-nanti dah bertiga?!!
Eh bawak jugak la kan :)

Mungkin trip ni penutup untuk tahun 2012
see mungkin...haha
Motif of coz la nak jalan-jalan kan
yang penting nak celebrate birthday b
and of coz nak celebrate our 1st Anniversary
Insya ALLAH 
Kami hanya merancang
ALLAH yang menetukan


Kalo uols tengok gambar ni dah tentu-tentu uols dapat teka 
we ols nak ke mana kan??!!
teka la teka la
Of coz la dalam malaysia saja..dengan nada dingin
eh banyak ka duit hang sue nak p oversea tu?!!
sebabnya tak banyak la p dalam malaysia saja
* _______*

Apa pun sue belajar la bersyukur

love
cikpuansuri


No comments:

Post a Comment